Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Leroy Merlin otwiera sklep w Kutnie

W Kutnie przy ulicy Tadeusza Kościuszki został otwarty 71. sklep Leroy Merlin w Polsce. Jest to największy w powiecie sklep z produktami i usługami dla domu i ogrodu. Wyjątkowe strefy inspiracyjne, profesjonalna obsługa i fachowe doradztwo, parking liczący 300 miejsc oraz dogodna lokalizacja – to wszystko od jutra czekać będzie na klientów nowego sklepu Leroy Merlin Kutno.

Nowy sklep, o powierzchni blisko 7,500 mkw., powstał przy ulicy Tadeusza Kościuszki 71. Jest to największy w powiecie sklep, w którym klienci mają dostęp do 36 000 produktów potrzebnych do budowy, remontu i dekoracji domu oraz aranżacji ogrodu. Klienci będą mogli również skorzystać z profesjonalnej strefy projektowej, gdzie doświadczeni projektanci przygotują projekt kuchni, łazienki czy innego pomieszczenia. Do dyspozycji klientów będzie 300 miejsc parkingowych, w tym miejsca dostosowane dla osób niepełnosprawnych i rodzin z dziećmi. Nie zabraknie również miejsc dla rowerów.

Leroy Merlin w Kutnie to największy sklep w powiecie

– W nowym sklepie dla pasjonatów domu i ogrodu, klienci otrzymają największy wybór produktów i rozwiązań w jednym miejscu, wyjątkową obsługę i bogatą ofertę usług towarzyszących. Stali klienci – zarówno indywidualni jak i profesjonaliści – będą mieli dostęp do atrakcyjnego programu lojalnościowego „Dom i Klub PRO” – mówi Radosław Głowacki, Dyrektor Sklepu.

R E K L A M A

Poza usługą projektowania łazienki i kuchni, klienci nowego sklepu będą mogli skorzystać z całej gamy profesjonalnych usług oferowanych przez doświadczonych specjalistów, m.in. montażu, docinania płyt w profesjonalnej stolarni, a także transportu zakupionych produktów z wnoszeniem.

Sklep w Kutnie, tak jak inne sklepy w sieci Leroy Merlin, jest przyjazny zwierzętom i klient będzie mógł przyjść na zakupy ze swoim czworonożnym przyjacielem. Sklep już teraz aktywnie włącza się w życie lokalnej społeczności.

W związku z bieżącą sytuacją we wszystkich sklepach Leroy Merlin w Polsce wprowadzone zostały procedury i rozwiązania mające na celu zapewnienie bezpieczeństwa pracownikom i klientom.

– Dostosowujemy maksymalną ilość klientów na powierzchni sprzedaży do obecnych wymogów sanitarnych. Zapewniamy płyny dezynfekcyjne, a nasi pracownicy korzystają z maseczek ochronnych – zapewniają przedstawiciele sieci.