Wkrótce SCF 2024 Spring
Dołącz do 1200 uczestników!

Relokacja salonu Top Secret w Manufakturze

Marka Top Secret właśnie otworzyła salon w CH Manufaktura, w nowej aranżacji i w nowym miejscu. Relokacja zbiega się z jubileuszem 25 lecia tej polskiej marki, stąd podwójny powód do świętowania.

Powiększony sklep powstał z połączenia dwóch lokali, jakie wcześniej działały w tym miejscu, co pozwoliło na zrobienie dwóch, bardzo szerokich i wygodnych wejść i pięknej witryny. Zdobią go bluszcze, które są charakterystycznym motywem dekoratorskim w sieci Top Secrret . Uzupełnieniem jest motyw marmuru, złota i czarnej stali z której zrobione są meble oraz ocieplające wnętrze tkaniny i drewno. Kolorystyka to szarości i cieple biele połączone z zielenią.

Nastrój tworzy zaprojektowane oświetlenie dekoracyjne, a techniczne oświetlenie doskonale pokazuje kolekcję. Przez salon prowadzą wygodne, szerokie ścieżki klienta, a całe wnętrze zostało podzielone na mniejsze przestrzenie, które dają komfort klientom. Przestronna przymierzalnia z dużym lustrem i wygodna strefa relaksu z kącikiem kawowym, wyposażona w dużą kanapę, pufy, dopełniają całości.

W strefie wejścia zastosowane zostały dwa zestawy monitorów do prezentacji aktualnej kolekcji, promocji czy też akcji operacyjnych. Są też dwa stałe stanowiska, a w planach dodatkowe, mobilne, uruchamiane w czasie wzmożonego ruchu.

Otwarcie miało uroczysty charakter. Na klientów czekały atrakcje i niespodzianki. Szczególnym powodzeniem cieszyło się spotkanie z influencerką, doradzającą w indywidualnych stylizacjach.

Top Secret: 25 lat obecności na polskim rynku

25 lat obecności na polskim rynku marka Top Secret podkreśla też specjalną nowoczesną i piękną urodzinową kolekcją. Jest to propozycja 25 stylizacji, w odmiennych stylach, na różne okazje. Wszystkie są spójne z wypracowanym przez lata bardzo przyjaznym charakterem marki, zawsze wsłuchującej się w potrzeby klientów.

– To lata doświadczeń i profesjonalizm, spowodowały, że Top Secret nie tylko jest w trendach, ale nadąża za zmiennymi preferencjami odbiorców, oferując im kolekcje niezwykle różnorodne, dopasowane do różnych sytuacji życiowych i przede wszystkim pozwalające budować im własny styl – informują przedstawiciele sieci.

Atutem jest też dostępność cenowa i bardzo szeroka oferta. Kolekcje składają się ze wszystkich asortymentów, są dopasowane do polskiego klimatu, polskiego kalendarz wydarzeń, osadzone w najnowszych trendach.

Trwa rejestracja uczestników i partnerów!

SCF 2024 Spring

Najważniejsze wiosenne spotkanie rynku centrów handlowych,  9-10 kwietnia 2024, Legia Warszawa.

Rejestracja uczestników
Zamów pakiet partnera

Apsys partnerem strategicznym najnowszego wydania!

SCF Magazine nr 4/2023

SCF Magazine to czasopismo skierowane do najemców, deweloperów oraz firm zarządzających centrami handlowymi. Pierwszy numer magazynu ukazał się w roku 2005. Nakład to 3000 egz. Bezpłatna subskrypcja przysługuje uczestnikom SCF Fall oraz SCF Spring, najemcom oraz zarządcom centrów handlowych. Zapraszamy do reklamy oraz bezpłatnej subskrypcji.

Czytaj online
Zostań partnerem