Wkrótce SCF 2024 Fall
Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.
Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.
Kingfisher, międzynarodowa Grupa branży home improvement, do której należy Castorama Polska, ogłosiła wyniki finansowe za pierwsze półrocze 2021 roku. Grupa odnotowała wzrost sprzedaży o 22,2%. – Mamy za sobą bardzo dobrą pierwszą połowę roku, ze wzrostem we wszystkich naszych kategoriach i kanałach, w szczególności w e-commerce – podsumowuje wyniki Thierry Garnier, Dyrektor Generalny Kingfisher plc.
Kingfisher odnotował wzrost w ujęciu LFL w Grupie Kingfisher o 22,8%. oraz wzrost sprzedaży e-commerce o 21%. Zarząd Grupy jest zadowolony ze skutecznej realizacji najważniejszych założeń strategii “Powered by Kingfisher” i planuje inwestycje na rzecz rozwoju, w tym w kanały e-commerce oraz dalszą ekspansję sieci sklepów stacjonarnych. Grupa Kingfisher zaplanowała zwrot 300 milionów funtów akcjonariuszom w ramach programu wykupu akcji. To, jak informuje zarząd Grupy, potwierdza wysokie tempo generowania środków pieniężnych oraz zaufanie do wizji i długoterminowych planów.
Wyniki sprzedażowe Grupy Kingfisher, do której należy Castorama, w pierwszej połowie 2021 roku wzrosły o 22,2% w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej. Sprzedaż LFL w pierwszej połowie tego roku wzrosła o 22,8%, co oznacza wzrost w ujęciu dwuletnim o ponad 21%, a skorygowany zysk przed opodatkowaniem w wysokości 669 mln GBP za pierwszą połowę wzrósł o 62% w porównaniu z pierwszą połową 2020 roku. Odpowiada za to m.in. silny popyt oraz rosnąca popularność remontów i urządzania domów, a także rozwój kanałów sprzedażowych. Dobre wyniki udało się uzyskać również w segmencie e-commerce. Mocne skupienie na usprawnieniu kluczowych elementów dostaw w tym etapu ostatniej mili oraz rozwój modelu sklepów kompaktowych umożliwiło skuteczne realizowanie priorytetowych kierunków strategii Grupy Kingfisher.
– Mamy za sobą bardzo dobrą pierwszą połowę roku, ze wzrostem we wszystkich naszych kategoriach i kanałach, w szczególności w e-commerce. To efekt szybkiego postępu w realizacji naszych strategicznych priorytetów, które prowadzą do wzmocnienia relacji z klientami i zapewniają coraz lepszą pozycję konkurencyjną na naszych kluczowych rynkach. Za to jestem niezmiernie wdzięczny wszystkim naszym współpracownikom. Dziękuję za nieustanny wysiłek i wyjątkową obsługę klienta – podkreśla Thierry Garnier, Dyrektor Generalny Kingfisher plc, do którego należy Castorama.
Castorama Polska Sp. z o.o. uruchomiła swój pierwszy sklep w 1997 roku. Obecnie prowadzi sprzedaż w 89 lokalizacjach w różnych częściach Polski. Zapewnia również klientom w całym kraju dostęp do oferty on-line. Spółka zatrudnia ponad 12 tys. pracowników. Castorama Polska Sp. z o.o. jest częścią Kingfisher plc, międzynarodowej spółki posiadającej prawie 1200 sklepów w 10 krajach Europy.