Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Auchan rusza ze sprzedażą internetową w Krakowie

Auchan Retail Polska konsekwentnie rozwija digitalizację ścieżki zakupowej klienta. Dlatego też w ślad za ostatnimi zapowiedziami, 27 września br. sieć rozszerzyła zakres swoich usług e-commerce o kolejne miasto – obecnie także w Krakowie, zakupy zamówione online poprzez platformę zakupy.auchan.pl będą dostarczane bezpośrednio do domów klienta.

Do tej pory usługa dostępna była dla mieszkańców Warszawy, Wrocławia i od 13 września br. ośmiu miast Górnego Śląska: Katowic, Zabrza, Bytomia, Rudy Śląskiej, Chorzowa, Siemianowic Śląskich, Świętochłowic i Mikołowa.

Auchan Retail Polska rozwija digitalizację ścieżki zakupowej klienta

Oferta produktowa obejmuje 8000 artykułów, w tym produkty świeże, także te na wagę, owoce i warzywa, mięsa i wędliny, mrożonki, kosmetyki, wody i napoje, produkty spożywcze suche, artykuły dla dzieci oraz żywność dla zwierząt.

– W ten sposób Auchan potwierdza swoje zaangażowanie w rozwój usług dających możliwość dokonania sprawnych, szybkich i bezpiecznych zakupów – informują przedstawiciele sieci.

– Auchan obecne jest na rynku e-grocery w Polsce od ponad 10 lat. Zakupy przez internet są kluczowym elementem strategii rozwoju biznesu naszej firmy, dlatego stale inwestujemy w rozwiązania e-commerce – podkreśla Małgorzata Piekarska, Dyrektor Marki/Klienta/Data/ Digital/IT Auchan Retail Polska.

Auchan Retail Polska – wielkoformatowa sieć sprzedaży detalicznej

Auchan Retail Polska to wielkoformatowa sieć sprzedaży detalicznej o francuskich korzeniach, obecna w Polsce od 1996 r., zarządzająca na polskim rynku siecią hipermarketów, supermarketów, sklepów franczyzowych i sklepów osiedlowych pod szyldem Moje Auchan, a także kanałem handlu e-commerce Auchan Direct. Sieć zatrudnia blisko 20 tys. pracowników i zarządza ponad setką sklepów wielkopowierzchniowych w Polsce.

SCF 2024 Spring: Trwa rejestracja uczestników i partnerów!

9-10.04.24 r. Legia Warszawa

Najważniejsze wiosenne spotkanie rynku centrów handlowych,  9-10 kwietnia 2024, Legia Warszawa. Jak co roku targi, konferencja system umawiania spotkań i afterparty.

Rejestracja uczestników
Zamów pakiet partnera

Apsys partnerem strategicznym najnowszego wydania!

SCF Magazine nr 4/2023

SCF Magazine to czasopismo skierowane do najemców, deweloperów oraz firm zarządzających centrami handlowymi. Pierwszy numer magazynu ukazał się w roku 2005. Nakład to 3000 egz. Bezpłatna subskrypcja przysługuje uczestnikom SCF Fall oraz SCF Spring, najemcom oraz zarządcom centrów handlowych. Zapraszamy do reklamy oraz bezpłatnej subskrypcji.

Czytaj online
Zostań partnerem