Strona główna Newsletter SCF 2023 Spring

Newbridge: większy KiK we Włocławku przedłuża umowę

Jedna z najbardziej popularnych sieci dyskontów tekstylnych KiK zdecydowała się na prolongatę umowy najmu w Retail Parku Włocławek. Sklep niemieckiej marki działa już w większym lokalu.

Obiekt we Włocławku to jeden z trzech znajdujących się portfolio Newbridge nowoczesnych parków handlowych typu convenience centre. Teraz ma duży powód do dumy. KiK, będący jednym z 8 najemców obiektu, przedłużył umowę z Newbridge. Efekt? Dyskont tekstylno-odzieżowy obecny w Retail Parku Włocławek od 2016 roku pozostanie w jego ofercie przez kolejne 5 lat.

– KiK to jeden z kluczowych najemców Retail Parku Włocławek, a także ze względu na swoją mocną pozycję na rynku jeden z filarów naszej oferty modowej. Boom na dyskonty niespożywcze w Polsce jest faktem, a te w swoich planach ekspansji coraz częściej ujmują lokalne obiekty typu convenience, czego przykładem są parki handlowe Newbridge. Decyzję o prolongacie traktujemy więc jako dowód zaufania oraz wiary w stabilny rozwój sieci KiK w naszych obiektach – mówi Karolina Nitowska, leasing manager Newbridge.

Rekalma Apsys
r e k l a m a

Równie korzystnie podsumowuje ostatnie lata współpracy sieć KiK. Marka nie kryje, że za decyzją o prolongacie stoi 5 lat pozytywnych doświadczeń i złożyło się na nią wiele czynników, m.in. lokalizacja parku handlowego Newbridge.

– Wybór tej lokalizacji od początku doskonale wpisywał się w nasze sieciowe wymagania lokacji sklepów KiK – duża ilość miejsc parkingowych, odpowiedni tenant-mix – to jedne z głównych parametrów, na które zwracamy uwagę w naszych działaniach ekspansywnych i wszystkie znaleźliśmy w Parku Handlowym Newbridge Włocławek – mówi Robert Boguszewski, Dyrektor Generalny KiK.

R. Boguszewski, KiK: warto dywersyfikować wybierane lokalizacje

Najemca docenia także rosnący potencjał formatu convenience. – Od pewnego czasu można było zaobserwować polaryzację rynku retail w Polsce, oznaczającą wzrost znaczenia nie tylko dużych galerii handlowych, ale także „kompaktowych” centrów convenience. Było to spójne z naszą strategią, bo oba typy obiektów od zawsze odgrywały ważną rolę w planowaniu ekspansji KiK, a sytuacja pandemiczna tylko utwierdziła nas w przekonaniu, że warto dywersyfikować wybierane lokalizacje. Tym samym decyzja o przedłużeniu umowy wydawała się być naturalna – wyjaśnia.

Co więcej, najemca nie tylko po 5 latach przedłużył umowę najmu w Retail Parku Włocławek, ale postanowił także zainwestować w powiększenie lokalu, którego powierzchnia wynosi obecnie 666 mkw. GLA. Sklep KiK po remodelingu jest dostępny dla odwiedzających. Czego mogą się spodziewać klienci?

– W ostatnich latach dokonaliśmy pewnych zmian w założeniach dotyczących aranżacji przestrzeni, by oferować jeszcze lepsze doświadczenia zakupowe podczas wizyty w KiK. Nasza oferta jest bardzo rozbudowana i zróżnicowana – od ubrań dla całej rodziny, przez dodatki do aranżacji wnętrz, aż po inne przydatne elementy, jak np. akcesoria papiernicze, produkty do sprzątania czy zabawki dla zwierząt. Zaprezentowanie poszczególnych artykułów jest dużym wyzwaniem, dlatego stale udoskonalamy ten obszar. Cieszymy się, że od sierpnia także w PH Newbridge we Włocławku możemy podzielić się naszą wizją powiększonej i odświeżonej przestrzeni – zapewnia Dyrektor Generalny KiK.

Jak informują przedstawiciele marki, w asortymencie sklepu KiK w Retail Parku Włocławek niezmiennie można znaleźć produkty tekstylne oraz tzw. „non-food”, m.in. dodatki do aranżacji wnętrz, jednak teraz w postaci jeszcze większej ilości pozycji z oferty. – Klienci KiK to osoby, które szanują swój czas i pieniądze. Dumnie reprezentujemy sektor value retailers, co podkreślamy głośno w komunikacie „cena mówi sama za siebie”. Jednak staramy się, by naszą ofertę poza atrakcyjnymi cenami cechowała także dobra jakość, nierzadko potwierdzona certyfikatami, jak np. w przypadku odzieży z bawełny organicznej, bo wiemy, że nasi klienci to osoby doskonale świadome swoich potrzeb – mówi Robert Boguszewski.

Nowy KiK w Parku Handlowym Włocławek

W odświeżonym sklepie KiK w Parku Handlowym Włocławek największe zmiany zaszły w zakresie ekspozycji produktów i powiązania poszczególnych grup asortymentowych. Przedstawiciele sieci przewidują, że odwiedzający docenią wprowadzone rozwiązania, co przełoży się na jeszcze częstsze zakupy w lokalu.

– Przez 5 lat obecności w PH Newbridge Włocławek, KiK zyskał już grono stałych klientów, ale dzięki ponownemu otwarciu stworzyliśmy szansę na zwiększenie komfortu zakupów i zaprezentowanie jeszcze większej ilości produktów. To z pewnością nie umknie uwadze osób, które chcą zoptymalizować czas spędzany w sklepach. Dzięki tak szerokiemu asortymentowi, jaki oferujemy w KiK, w jednym miejscu możemy znaleźć i te „basicowe”, i te modne ubrania dla całej rodziny, kupić dodatki do wnętrz, znaleźć coś idealnego na prezent albo dla naszego pupila, a wszystko to w atrakcyjnej cenie. Dlatego wierzę, że zmiany w zakresie metrażu i zagospodarowania przestrzeni nie tylko umocnią nasze relacje z dotychczasowymi klientami, ale także zwiększą zainteresowanie sklepem KiK – podsumowuje Robert Boguszewski.

Marka KiK jest jedną z największych sieci sprzedaży detalicznej w Europie, gdzie posiada blisko 4000 sklepów, z czego niemal 400 w Polsce.

Newbridge Poland to spółka założona w 2015 roku przez międzynarodową grupę Somerston, skupiająca się na inwestowaniu w centra handlowe typy ‘convenience’ oraz parki handlowe. Obecnie w portfolio Newbridge znajduje się 6 obiektów handlowych w Polsce: Centrum Nowe Czyżyny w Krakowie, Centrum Nowe Bielawy w Toruniu, Centrum Nowa Górna w Łodzi oraz Parki Handlowe Newbridge, zlokalizowane w Grodzisku Mazowieckim, Włocławku i Namysłowie.