Inmedio otwiera salon w poznańskim N-Parku

Park handlowy N-Park, zlokalizowany w południowo-zachodniej części Poznania, przy ulicy Promienistej powiększył swoje portfolio o kolejną markę – Inmedio. Poznański N-Park został otwarty w miejscu dawnego Centrum Promienista, które Napollo zakupiło w 2017 r. W 2021 roku Napollo przeprowadziło i zakończyło modernizację obiektu.

Dziś powierzchnia najmu w poznańskim N-Parku to ok. 5,3 tys. mkw., a liczba lokali handlowych sięga 19 wraz ofertą usługową i gastronomiczną.

– Oprócz popularnych marek, jak Spar i Rossmann oraz nowo otwartego Pepco, od września poznaniacy mogą zrobić zakupy w RTV Euro AGD, a od października także w znanym i lubianym saloniku prasowym – Inmedio – mówi Dorota Beltrani, Dyrektor ds. Komercjalizacji w Grupie Napollo. Tym samym zakończyliśmy proces modernizacji tego obiektu, zrealizowaliśmy zaplanowaną re-komercjalizację oraz zrewitalizowaliśmy wnętrza i elewację. Mamy nadzieję, że N-Park będzie nadal chętnie odwiedzanym miejscem z ciekawą ofertą handlową.

Inmedio to sieć małych salonów z ogromnym potencjałem. Aktualnie sieć tworzy ok. 400 sklepów oferujących bogaty asortyment prasy krajowej i zagranicznej sprzedawany według nowoczesnego konceptu wypracowanego we współpracy Lagardère Travel Retail z Grupą Eurocash. Sklepy zlokalizowane są przede wszystkim w centrach handlowych oraz w biurowcach.​ Ofertę sieci uzupełniają książki, artykuły tytoniowe, słodycze, napoje, artykuły serwisowe, takie jak baterie czy kosmetyki. W placówkach istnieje możliwość opłacenia rachunków oraz skorzystania z usług kurierskich.​ Otwarcie salonu prasowego w N- Parku nastąpiło 6 października 2021.

Projekty Grupy Napollo

PARTNER PORTALU

Fact White Cat

Napollo to polska doświadczona firma, która prowadzi działalność inwestycyjną od czternastu lat. Zarządza pełnym procesem inwestycyjnym, od pozyskania nowych gruntów, koordynacji  realizacji budów, finansowania do komercjalizacji projektów handlowych, budowy i sprzedaży inwestycji mieszkaniowych i zarządzania nieruchomościami. Zwiększając tempo i zakres ekspansji, dwa lata temu. Grupa została wzmocniona przez doświadczonych menedżerów. Dzisiaj strategia Grupy Napollo zarządzana jest przez Sławomira Zawadzkiego, eksperta w branży deweloperskiej i handlowej z wieloletnim doświadczeniem. Działalność operacyjna została przekazana w ręce Doroty Beltrani i Wojciech Orlofa, znanych od lat w branży jako wyjątkowej klasy specjaliści w zakresie planowania i komercjalizacji oraz zarządzania, a za finanse odpowiedzialny jest ekspert w zakresie inwestycji kapitałowych Michał Głowala. Głównym filarem rozwoju firmy w zakresie budownictwa komercyjnego są parki handlowe znane jako N-Parki. Oferują wygodne zakupy blisko domu, w miastach powyżej 10 tysięcy mieszkańców i o powierzchni najmu do ok.  15 tys. mkw.

N-Parki posiadają lokalizacje w całej Polsce. W tej chwili dobiega końca budowa N-Parku w Gorzowie Wielkopolskim przy ul. Pomorskiej, którego otwarcie zaplanowano na koniec tego roku, a w Poznaniu przy ul. Promienistej zakończono już modernizację i rekomercjalizację pasażu z Eurospar, Rossmann, Pepco, RTV Euro AGD i Inmedio. Ruszyła już także budowa N-Parku w podwrocławskich Łanach.

Napollo jest także właścicielem galerii handlowych oraz kilkudziesięciu lokali handlowych. Napollo jest członkiem Polskiej Rady Centrów Handlowych oraz Polskiego Związku Firm Deweloperskich.