Strona główna Newsletter SCF 2023 Spring

Pepco Group powołuje nowego Dyrektora Operacyjnego

Pepco Group, właściciel szybko rozwijającej się paneuropejskiej wieloformatowej sieci dyskontowych sklepów wielobranżowych, pod markami Pepco, Dealz oraz Poundland poinformował o powołaniu Trevora Mastersa na stanowisko Dyrektora Operacyjnego, w celu przyspieszenia realizację planów rozwoju firmy.

Trevor Masters w dołączył do Grupy jako Dyrektor Zarządzający Pepco w listopadzie 2019 r. Pod jego kierownictwem sieć sklepów pod marką Pepco powiększyła się z 1 800 w 11 krajach do ponad 2 300 placówek w 15 krajach, w tym miedzy innymi we Włoszech, Serbii, Hiszpanii i w Austrii.

Trevor Masters obejmie stanowisko dyrektora operacyjnego Pepco Group z dniem 1 stycznia 2022 r. Jego rolą będzie wskazanie strategicznego kierunku rozwoju i nadzorowanie marek Poundland i Dealz oraz spółki PGS zajmującej się realizacją dostaw na potrzeby sklepów Grupy. Tak jak obecnie będzie on nadal pracował w Polsce i jednocześnie kontynuował swoje dotychczasowe obowiązki dyrektora generalnego marki Pepco.

Rekalma Apsys
r e k l a m a

Zmiany organizacyjne i prostszy model operacyjny umożliwią Grupie przyspieszenie planów rozwoju i poprawią efektywność Pepco, Poundland, Delaz oraz PSG.

Zanim Trevor Masters dołączył do Grupy Pepco przez ponad 30 lat zdobywał doświadczenie w Tesco, gdzie zajmował stanowisko dyrektora generalnego Tesco International, nadzorując działalność w 10 krajach. Był także prezesem Tesco w Europie Środkowej i Turcji.

Zmiany organizacyjne w Pepco Group

Pepco Group informuje również, że Sean Cardinaal, dotychczasowy dyrektor zarządzający Poundland, Dealz oraz PGS, zdecydował się opuścić firmę.

Andy Bond, Dyrektor Generalny (CEO) Pepco Group, komentując ostatnie zmiany, powiedział: – Widząc jak wiele przed nami jest strategicznie ważnych możliwości, jestem przekonany, że zmiany organizacyjne, o których dziś informujemy, zapewniają silne przywództwo na kolejny etap naszego rozwoju. Trevor, odkąd dołączył do Grupy Pepco, wykonał fantastyczną pracę. Nie tylko nadzorował dynamiczny rozwój sieci Pepco, w tym także na nowych rynkach Europy Zachodniej, ale również znacząco przyłożył się do budowy solidnej marki, która z pandemii wyszła mocniejsza.

– Nie mogę się doczekać współpracy z zespołami, w mojej nowej roli, przy dalszym rozwoju działalności naszych marek. Ambicją Grupy jest stać się czołową europejska siecią dyskontowych sklepów wielobranżowych – powiedział Trevor Masters.

Grupa Pepco, w tym marki Pepco, Poundland i Dealz, posiada obecnie ponad 3 400 sklepów w 17 krajach. Grupa Pepco istnieje od 2015 r. a w jej skład wchodzą dwie silne, niezależne dyskontowe sieci detaliczne – Pepco i Poundland – ta druga prowadzi działalność na arenie międzynarodowej pod marką Dealz. Sieci te zaopatrywane są przez globalną firmę PGS, również należącą do Grupy Pepco. Pepco i Poundland działają na rynkach wielu najsilniejszych gospodarek europejskich. Grupa Pepco posiada obecnie ponad 3 400 sklepów w 17 krajach, w tym w Wielkiej Brytanii, Republice Irlandii, Hiszpanii oraz w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, zatrudniając około 35 000 pracowników.