Seria nowych umów i nowe otwarcia w Galerii Jurajskiej

Najpopularniejsze na rynku retail marki inwestują w Galerii Jurajskiej. Tylko ostatnie 3 miesiące przyniosły tu aż 6 nowych umów najmu, które w sumie obejmują blisko 2,8 tys. m kw. 

W Galerii Jurajskie szykuje się intensywny sezon otwarć. W ostatnich trzech miesiącach największe centrum handlowe w Częstochowie pozyskało aż 6 nowych najemców, którzy w sumie wynajęli blisko 2,8 tys. m kw. powierzchni w obiekcie.

– Marki, które do nas już dołączyły lub niebawem wzbogacą ofertę są zapowiedzią ekscytujących zmian – przekonuje Anna Borecka-Suda, zastępca dyrektora Galerii Jurajskiej.

Wzmocnienie mody i sportu

– Ich celem jest umocnienie kluczowych dla nas segmentów, w tym zwłaszcza mody i sportu, ale także stworzenie nowych, atrakcyjnych dla klienta destynacji zakupowych, unikalnych w tej części regionu. Marki, którzy podpisały umowy najmu lub już otworzyły swoje lokale, wybrały Galerię Jurajską na swój lokalny debiut – dodaje.

PARTNER PORTALU

Fact White Cat

Największy metraż już niebawem zajmie HalfPrice. Należąca do Grupy CCC, dynamicznie rozwijająca się w Polsce marka off-price wynajęła w Jurajskiej lokal mający aż 2153 m kw. Powstanie w nim największy sklep sieci w województwie śląskim i zarazem pierwszy w tej części regionu. W sklepie będzie można znaleźć markowe rzeczy w okazyjnych cenach znanych, światowych marek.

Na wynajem lokalu mającego 315 m kw. zdecydowała się też amerykańska marka Foot Locker.  Jeden z największych globalnych brandów już otworzył w galerii swój multibrandowy sklep, którego ofertę wypełniają najpopularniejsze marki streetwearowe. Jest to pierwszy lokal sieci w tej części województwa śląskiego i 7. w Polsce.

W listopadzie oferta modowo-sportowa zyska jeszcze jednego najemcę. Niedawno Galeria Jurajska podpisała umowę z New Balance. Jedna z najbardziej rozpoznawalnych amerykańskich marek na świecie, a zarazem największy producent obuwia i odzieży sportowej oraz lifestylowej zajmie powierzchnię 155 m kw.

Na powierzchni 85 m kw. działa natomiast już VOLCANO. Polska marka odzieżowa, w ofercie, której można znaleźć rzeczy w stylu casual dla całej rodziny, zasiliła stale rozwijaną i umacnianą ofertę modową Galerii Jurajskiej – największą w tej części województwa śląskiego.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Najemcą, który już wkrótce dopełni segment zdrowia i urody będzie SFD. W ofercie sklepu marki będzie można znaleźć m.in. suplementy diety i odżywki dla sportowców, żywność dietetyczną, a także witaminy i preparaty prozdrowotne wspierające kondycję.  Najemca wynajął 58 m kw.

Ofertę „home” z kolei niebawem zasili nowy koncept sieci IKEA. Umowa ze szwedzkim gigantem opiewa na 99 m kw. Dzięki punktowi klienci z Częstochowy i okolic zyskają  m.in. dostęp do usług IKEA. Również dotychczasowi najemcy Galerii Jurajskiej inwestują. Wyjątkowy Prezent przeniósł się w ostatnim czasie z wyspy handlowej, wynajmując lokal o powierzchni 27 m kw.

Niemal 100 proc. najmu

– Dzięki ostatnim umowom, a także otwarciom Galeria Jurajska jest niemal w 100% wynajęta. To wynik jakim może się obecnie poszczycić niewiele centrów handlowym zarówno na ogólnopolskim, jak i regionalnym rynku – mówi Jarosław Tutaj, Head of Retail Leasing w GTC SA.

– To również najlepsze potwierdzenie, że w dobie pandemii i wyzwań, z jakimi mierzy się rynek retail, centrum pozostaje niezwykle atrakcyjną biznesowo lokalizacją, w którą zarówno polskie, jak i zagraniczne marki chcą inwestować, lokując tu swoje sklepy, ale także nowe koncepty. Doceniają tym samym mocną lokalną i regionalną pozycję obiektu, niezachwianą przez pandemię, a także niezwykle atrakcyjny i chłonny rynek, na jakim działa Jurajska – dodaje. 

Sześciu nowych najemców to jednak nie koniec nowości, zapowiadają przedstawiciele Galerii Jurajskiej. – Mamy obecnie otwartych kilka rozmów z dużymi markami, które lada dzień powinny zaowocować umowami. Przed nami także zmiany u obecnych najemców. Jesień i zima zapowiadają się więc bardzo gorąco – dodaje Anna Borecka-Suda.