Hugo Mesquita obejmie stanowisko Dyrektora Generalnego Netto Polska

Hugo Mesquita obejmie stanowisko Dyrektora Generalnego Netto Polska i będzie odpowiedzialny za rozwój sieci Netto po przejęciu Tesco w Polsce. Po 11 latach w Biedronce, Mesquita ma dołączyć do zespołu Netto od stycznia 2022 roku.

Netto jest obecnie w trakcie procesu konwersji, w ramach którego modernizuje i otwiera pod swoim szyldem około 250 sklepów Tesco przejętych przez Salling Group w marcu tego roku. Operacja ta podwoi sieć Netto w Polsce, zwiększając ją do około 650 sklepów. Stanowi ona strategiczną szansę rozwoju dla Salling Group.

R E K L A M A

Do kontynuacji procesu transformacji sieci Netto powołało na stanowisko Dyrektora Generalnego Hugo Mesquitę, doświadczonego lidera, pełniącego dotąd rolę Dyrektora Operacyjnego w Biedronce, z szeroką wiedzą o branży retail.

– Jestem bardzo zadowolony, że pozyskaliśmy Dyrektora Generalnego, który doskonale rozumie klientów i rynek dyskontów. Hugo posiada szerokie doświadczenie w prowadzeniu operacji na wielką skalę i osiąganiu wyników przy jednoczesnym traktowaniu współpracowników z szacunkiem – mówi Michael Løve, CEO Netto International.

Netto jest częścią grupy Salling, największego retailera w Danii. Salling Group zarządza obecnie ponad 1650 sklepami, zatrudniając łącznie ponad 55 tys. pracowników w Danii, Niemczech i w Polsce.

PARTNERZY PORTALU

Fact White Cat

– Cieszę się z objęcia stanowiska Dyrektora Generalnego Netto Polska i czekam już na realizację zadań związanych z trwającą integracją 250 sklepów Tesco, ale także ze wzmocnieniem pozycji Netto na polskim rynku. Jest to wyjątkowa okazja i wierzę, że wraz z silnym zespołem, który obecnie tworzy firmę, będziemy w stanie wspólnie dokonać ogromnych zmian dla klientów i pracowników – komentuje Hugo Mesquita.

O Netto Polska

Sieć handlowa, która w ciągu 26 lat swojej obecności na polskim rynku wypracowała pozycję jednego z największych sprzedawców detalicznych w naszym kraju. Firma ma w Polsce 500 sklepów i pięć centrów dystrybucyjnych, zatrudnia ok. 6 tys. osób. Ten stan posiadania daje detaliście trzecią pozycję na polskim rynku dyskontów. Koncept Netto Polska zakłada bycie blisko swoich klientów. Sklepy zlokalizowane są w pobliżu osiedli mieszkaniowych. Asortyment obejmuje zdecydowaną większość produktów od polskich dostawców. Poza Polską sieć obecna jest w Danii i Niemczech.

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codzienny newsletter dla profesjonalistów rynku centrów handlowych