Wkrótce SCF 2024 Spring
Dołącz do 1200 uczestników!

Sinsay w najnowszym koncepcie w Libero Katowice

Salon popularnej marki Sinsay po metamorfozie wzbogacił ofertę modową galerii Libero. To pierwszy w Katowicach dwupoziomowy sklep brandu, który zaprojektowany został zgodnie z najnowszym konceptem handlowym sieci. Na przestrzeni ponad 1300 m2 na klientów czeka oryginalna i atrakcyjna oferta mody damskiej, męskiej, dziecięcej, a także artykuły z linii dla domu. Wielkie otwarcie z atrakcjami i specjalnymi promocjami dla klientów już w najbliższą sobotę, 23 października.

Najmłodsza z marek odzieżowych Grupy LPP – Sinsay – dołączyła do grona najemców Libero Katowice wraz z otwarciem galerii pod koniec 2018 roku. Teraz marka zmienia dotychczasową lokalizację i otwiera dwupoziomowy salon w nowym koncepcie, z poszerzoną ofertą asortymentową brandu. Po relokacji, sklep znajduje się na poziomach 0 i +1, a jego  powierzchnia została powiększona prawie trzykrotnie. Nowy Sinsay zadebiutuje w Libero w środę 20 października, jednak oficjalny event otwarcia z atrakcjami dla klientów zaplanowano na sobotę 23 października.

– Nowy koncept marki Sinsay otwszymiera przed nami oraz naszymi Klientami szereg możliwości, pozytywnie zaskakując wprowadzonymi zmianami i rozwiązaniami. Sinsay działa w Libero już od prawie 3 lat i jest jednym z chętniej odwiedzanych sklepów, dlatego z ogromną satysfakcją przyjęliśmy decyzję Grupy LPP o uruchomieniu flagowego salonu marki w Katowicach. Podobieństwo naszych wizji biznesowych z uwzględnieniem m.in. rodziny, jako odbiorcy zróżnicowanej oferty, stanowi doskonałą podstawę do współpracy. Bogata i oryginalna propozycja modowa, ale również nowości z kategorii dom i wnętrze są odpowiedzią na potrzeby naszych klientów  – Szymon Mińczuk, dyrektor regionalny ds. najmu Echo Investment i dodaje: Kolejny nowy projekt to potwierdzenie potencjału Libero Katowice, który doceniają popularne marki, nie tylko z naszego kraju, ale także liczne, światowe brandy.  

Nowy charakter marki Sinsay 

Salon Sinsay w Libero zaprojektowany został w nowoczesnym i minimalistycznym stylu. W przestronnym wnętrzu, który wyróżnia nowy koncept marki, dominuje jasna kolorystyka. Pozwala ona na doskonałe wyeksponowanie ekspresyjnej i różnorodnej kolekcji oraz przejrzysty sposób prezentacji bogatego asortymentu. Całość aranżacji salonu w Libero dopełniają metalowe elementy wyposażenia.

– Cieszymy się, że możemy zaprezentować naszym klientom w centrum handlowym Libero najnowsze kolekcje Sinsay, których różnorodność na pewno pozwoli na tworzenie modnych stylizacji na każdą okazję. Jesteśmy przekonani, że przygotowany asortyment w bardzo przystępnych cenach w połączeniu z popularnością obiektu szybko spotkają się z ciepłym przyjęciem– wskazuje Igor Oszczepalski, Sinsay Marketing Coordinator.

W nowym salonie Sinsay, poza szeroką paletą propozycji modowych dla dziewcząt, która dotychczas dominowała w ofercie, znajdują się także oryginalne ubrania i dodatki dla kobiet oraz mężczyzn. Kolekcje marki charakteryzuje wyróżniająca kolorystyka i ciekawe wzornictwo, zgodne z najnowszymi trendami i utrzymane w niebanalnym stylu. Co więcej, sklep oferować będzie także odzież i akcesoria dla najmłodszych. Całość uzupełnią designerskie artykuły wyposażenia wnętrz. Niewątpliwym atutem bogatej oferty brandu są atrakcyjne ceny. 

Wielkie otwarcie w stolicy Śląska

Otwarciu nowego salonu Sinsay w Libero Katowice towarzyszy wielokanałowa kampania informacyjna, która obejmuje działania online, jak i tradycyjne formy promocji.  We współpracy z Libero zrealizowano kampanię outdoorową, a w przestrzeni miejskiej pojawiło się wiele billboardów z informacją o nowym salonie w stolicy Śląska. Z kolei do skrzynek pocztowych mieszkańców najbliższych galerii dzielnic trafią gazetki prezentujące kolekcję marki. Realizowane są także dedykowanie działania w mediach społecznościowych. Marka Sinsay przygotowuje również specjalny event otwarcia, który odbędzie się w sobotę 23 października. Tego dnia marka na powitanie klientów przygotowała prezent – 20% zniżki na całą kolekcję przez pierwsze godziny działalności. Podczas wydarzenia zaplanowano także liczne atrakcje dla klientów – set DJ’a i podarunki dla pierwszych odwiedzających.

Trwa rejestracja uczestników i partnerów!

SCF 2024 Spring

Najważniejsze wiosenne spotkanie rynku centrów handlowych,  9-10 kwietnia 2024, Legia Warszawa.

Rejestracja uczestników