Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Netto urosło o 15 000 mkw. w ciągu dwóch tygodni!

Dziesięć województw, trzynaście miast, trzynaście nowych sklepów o łącznej powierzchni ok. aż 15 000 m2 – o tyle rozwinęła się sieć Netto w mijających dwóch tygodniach. Wszystkie nowe placówki powstały w miejscu przejętych przez Salling Group (właściciela Netto) dawnych sklepów Tesco.

W ciągu ostatnich dwóch tygodni – 14 i 21 października – nowe sklepy Netto w formacie 3.0 przywitały pierwszych klientów w Bogatyni (woj. dolnośląskie), Brzozowie (woj. podkarpackie), Dzierżoniowie (woj. dolnośląskie), Gostyniu (woj. wielkopolskie), Mikołowie (woj. śląskie), Nidzicy (woj. warmińsko-mazurskie), Opolu (woj. opolskie), Pabianicach (woj. łódzkie), Skierniewicach (woj. łódzkie), Sokołowie Podlaskim (woj. mazowieckie), Suchedniowie (woj. świętokrzyskie), Toruniu (woj. kujawsko-pomorskie) i Trzebnicy (woj. dolnośląskie).

Sklepy w Brzozowie, Mikołowie, Nidzicy, Sokołowie Podlaskim i Suchedniowie są pierwszymi sklepami sieci w danych miastach. Otwarcie placówek wiąże się z realizacją ambitnej strategii Netto, zgodnie z którą sieć pragnie zwiększyć swoją obecność m.in. we wschodniej Polsce. Do tej pory – w porównaniu z innymi regionami kraju – funkcjonowało tu stosunkowo niewiele sklepów Netto.

R E K L A M A

Bogatynia, Gostyń, Dzierżoniów, Pabianice i Trzebnica mogą pochwalić się obecnie dwoma sklepami Netto każdy, a Skierniewice trzema. Z kolei mieszkańcy Opola udający się na zakupy do Netto mogą wybierać dogodny dla nich sklep już spośród czterech lokalizacji, a Torunia – aż z pięciu. Dodatkowo, w nowo otwartych sklepach Netto w Mikołowie, Opolu i Toruniu zamontowane zostały kasy samoobsługowe zwiększające komfort kupujących i przyspieszające proces robienia zakupów. Wszystkim otwarciom towarzyszyły, jak zawsze, liczne promocje sięgające nawet blisko 60 proc. obowiązujące od czwartku (dnia otwarcia) do następującej po nim soboty.

Wszystkie nowo otwierane placówki Netto powstają oczywiście zgodnie z czerpiącym inspirację ze skandynawskiego stylu formatem 3.0, z którego słynie sieć. Charakteryzuje się on przyjazną, spokojną atmosferą, którą gwarantują m.in. szerokie alejki i neutralne oświetlenie, a także dobrze widoczne, a jednocześnie stonowane oznaczenia promocji.

Jednak sklepy Netto 3.0 to nie tylko przyjemna aranżacja wnętrz, ale przede wszystkim bogata oferta w atrakcyjnych cenach, w której każdy znajdzie coś dla siebie. Znakiem rozpoznawczym jest asortyment „Z Zieleniaka Netto”, w ramach którego klienci mają do dyspozycji aż 150 rodzajów zawsze świeżych warzyw i owoców. Netto stale rozwija także swoją „Półkę zdrowia”, na której kupujący znajdą bogaty wybór produktów bezglutenowych, bezlaktozowych, bezcukrowych, a także BIO.

Łącznie w ofercie Netto znaleźć można aż 3000 produktów, z czego ok. 1000 produktów stale rozwijanych marek własnych – m.in. „Prosto z zagrody” (wybór mięs pochodzenia wyłącznie polskiego w ekologicznych opakowaniach), „Hello Sensitive” (bezzapachowe, nie wykorzystujące barwników, hipoalergiczne produkty dla najmłodszych), Miletto (oparty na tradycyjnych recepturach nabiał) czy Premieur (wysokiej jakości wykwintne produkty takie jak sery, wędliny, owoce morza, kawy i słodkości).
Sklepy Netto to także produkty z tzw. linii non-food, czyli wyposażenie domowe, AGD, a nawet meble. Oferta ta zmienia się cyklicznie.

Zgodnie z przesłaniem Netto – „Prawdopodobnie najtańszy dyskont w Polsce” – eksperci sieci sprawdzają co tydzień ceny ponad 500 popularnych produktów dostępnych na rynku, by móc udzielić kupującym gwarancji dyskontowej ceny. Dodatkowo w każdym tygodniu przygotowywane są specjalne promocje obejmujące zarówno produkty spożywcze jak i te non-food. W efekcie kupujący mają pewność niskich cen, mnożąc oszczędności podczas codziennych zakupów.

O Netto Polska

Sieć handlowa, która w ciągu 26 lat swojej obecności na polskim rynku wypracowała pozycję jednego z największych sprzedawców detalicznych w naszym kraju. Firma ma w Polsce 500 sklepów i pięć centrów dystrybucyjnych, zatrudnia ok. 6 tys. osób. Ten stan posiadania daje detaliście trzecią pozycję na polskim rynku dyskontów. Koncept Netto Polska zakłada bycie blisko swoich klientów. Sklepy zlokalizowane są w pobliżu osiedli mieszkaniowych. Asortyment obejmuje zdecydowaną większość produktów od polskich dostawców. Poza Polską sieć obecna jest w Danii i Niemczech.