Kaufland inwestuje w drugi projekt w Radomiu
Sieć Kaufland realizuje kolejny projekt handlowy w Radomiu. Nowy market powstanie na osiedlu Południe u zbiegu ulic Sycyńskiej, Wierzbickiej i Anny Walentynowicz. Będzie to już druga inwestycja sieci w tym mieście.
Market sieci Kaufland powstaje na działce o powierzchni 6,5 ha na terenie kompleksu handlowego w ramach którego już działa market budowlany Leroy Merlin (otwarty latem 2021 r. o powierzchni 12 tys. mkw.) oraz restauracja KFC. Firmą odpowiedzialną za prace budowalne sklepu Leroy Merlin i restauracji KFC była warszawska spółka Ancona Development Sp. z o.o., która po zrealizowaniu tych dwóch projektów zbyła teren inwestycyjny usytuowany przy zbiegu ulic Sycyńskiej, Wierzbickiej i Anny Walentynowicz.
Na tym obszarze (os. Południe) planowano budowę parku handlowego o powierzchni ok. 14 tys. mkw. złożonego z dwóch budynków i oferujących powierzchnię dla 20 sklepów, ale jak dowiedziała się redakcja Retailnet, obiekt na razie nie powstanie.
Przypomnijmy, nowy market Kaufland na os. Południe w Radomiu będzie drugim sklepem tej sieci w mieście. Pierwszy został otwarty w 2013 r., ma 3 tys. mkw. powierzchni i działa przy ul. 25 Czerwca.
Ekspansja sieci Kaufland w miastach powyżej 30 tys. mieszkańców
Grupa Kaufland aktywnie poszukuje nowych lokalizacji o powierzchni sprzedażowej powyżej 2, 5 tys. mkw. oraz jest zainteresowana zakupem zabudowanych lub niezabudowanych działek o powierzchni powyżej 10 tys. mkw. położonych w centrum lub na obrzeżach miast z prawem zabudowy / z zezwoleniami na budowę: nadających się dla handlu wielkopowierzchniowego w miastach powyżej 30 tys. mieszkańców z obszarem potencjalnych klientów powyżej 30 tys. mieszkańców.
Firma Kaufland jest obecna na polskim rynku już od 20 lat. Sieć posiada aktualnie w Polsce ok. 230 marketów i zatrudnia ok. 14 tys. pracowników. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1350 sklepów.
Asortyment sklepów Kaufland liczy kilkanaście tysięcy produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb. Kaufland realizuje swoją misję w oparciu o cztery fundamentalne wartości, którymi są: jakość, wybór, cena i prostota. Jako firma odpowiedzialna społecznie, w ramach strategii CSR pn. „Zróbmy to razem”, Kaufland podejmuje oraz wspiera szereg działań mających na celu m.in. promowanie zdrowego odżywiania, wsparcie polskich producentów jak również szerzenie proekologicznych rozwiązań.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter