MAPIC wraca do Cannes
Tegoroczna edycja targów nieruchomości komercyjnych MAPIC rozpocznie się 30 listopada i potrwa do 2 grudnia. Motywem przewodnim będzie retail i rozrywka.
– Retail i rozrywka to przede wszystkim miejsca unikalnych spotkań i to właśnie dzięki synergii między nimi nasze doświadczania konsumenckie odnajdą swój przyszły model ekonomiczny. MAPIC to skrzyżowanie tych trendów, jak zawsze od momentu jego powstania – mówi Nathalie Depetro, dyrektor MAPIC.
W centrum uwagi, skutecznie, na żywo
Retail MIX ewoluuje; fizyczne punkty sprzedaży przekształcają się w przestrzenie wielu doświadczeń i doznań. Rewolucja cyfrowa ułatwiła zakupy on-line, stoimy więc przed wyzwaniem jak zachęcić konsumentów, aby częściej wracali do przestrzeni handlowych z oswojonego wirtualnego świata zakupów. Interakcje społeczne i emocje stają się istotnym elementem tworzenia nowych doświadczeń, w nowych miejscach i podążając za zmieniającym się stylem życia.
Odzwierciedleniem tych trendów jest fakt, że 50 procent powierzchni wystawienniczej tegorocznych targów MAPIC 2021 zajmują międzynarodowi operatorzy z branży rozrywki, gastronomii, wypoczynku i rekreacji, którzy chcą zaistnieć w przestrzeniach głównych ulic miast, jak i centrach handlowych.
Ponad 4000 uczestników
MAPIC 2021 to ponad 4000 uczestników z 42 krajów, w tym 800 najemców; 150 wystawców, ponad 70 to przedstawiciele branży rozrywki, gastronomii oraz retail i DNVB. Wydarzenia w czterech dedykowanych obszarach: LeisurUp, The Happetite, Innovation Forum i Retailers & DNVB. Bogaty program konferencji i wydarzeń networkingowych : Outlet Summit, Leisure workshop, Master Franchise summit, Private Equity Investment Lunch.
– Ponieważ stworzyliśmy MAPIC specjalnie dla Państwa, a rynek właśnie teraz jest szczególnie otwarty na wiele nowych możliwości, zapraszamy do spotkania w gronie międzynarodowych profesjonalistów, którzy wyznaczają nowe kierunki rozwoju. Z dala od zmęczonych biurek i laptopów, przy zachowaniu procedur bezpieczeństwa, wracajmy do normalności w unikalnym połączeniu pracy i radości bycia razem w tętniącej życiem, niepowtarzalnej atmosferze naszych targów – przekonują organizatorzy MAPIC 2021.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter