Wkrótce SCF 2024 Fall
Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.
Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.
Firma kurierska Stuart rozpoczyna działalność w stolicy Polski. Firma świadczy szybkie dostawy dla restauracji i sektora spożywczego, ale także handlu detalicznego i e-commerce.
Podróż Stuarta po Polsce rozpoczęła się we wrześniu ubiegłego roku, od startu w Toruniu i Szczecinie, gdzie firma zrealizowała pilotaże z lokalnymi sklepami w segmencie detalicznym i spożywczym. „Obsługa klienta na ostatniej mili jest przedłużeniem wizerunku marki, a jej jakość elementem wymagającym odpowiedniej kontroli firm.” – komentuje Agnieszka Majewska, General Manager PL w Stuart.
Wraz ze wzrostem liczby przesyłek dostarczanych tego samego i następnego dnia, dostawa stała się kluczowym czynnikiem różnicującym doświadczenia zakupowe w erze omnichannel, co ma duży wpływ na pozyskanie, utrzymanie i satysfakcję konsumentów. Nawet 58% konsumentów na całym świecie zdecydowałoby się na zakup towarów w konkretnym e-sklepie, właśnie ze względu na opcje dostawy. Co więcej 87% kupujących jest bardziej skłonnych do ponownych zakupów u sprzedawcy po pozytywnych doświadczeniach z dostawą. Przejściu w kierunku wspólnego systemu logistycznego musi towarzyszyć rozwój inteligentnych technologii, takich jak geo-lokalizacja floty wraz z innowacyjną infrastrukturą. Sieć połączonych w ten sposób zasobów pomaga zaspokoić rosnący popyt na usługi poprzez bardziej równomierny podział kurierów i wybór odpowiedniej metody dostawy w czasie rzeczywistym.
Stuart to firma technologiczno-logistyczna założona w Paryżu w 2015 roku. Obecnie Stuart realizuje dostawy w Wielkiej Brytanii, Francji, Hiszpanii, Portugalii i Polsce.