Interesująca i wciąż rozbudowywana oferta zakupowa połączona z oryginalną propozycją spędzania wolnego czasu sprawiają, że VIVO! Lublin umacnia swoją pozycję w regionie. Odpowiadając na dynamiczne trendy rynkowe zaprasza do siebie marki mogące wyróżnić obiekt na tle konkurencji. Z końcem października ofertę modową VIVO! powiększył sklep stacjonarny FITANU.COM, pierwszy w regionie Polski wschodniej.
Showroom FITANU.COM w VIVO! Lublin to nowy, stacjonarny koncept sieci sklepów GK Martes Sport, do jesieni 2020 roku bazujący wyłącznie na prężnie działającej platformie sprzedażowej online. Salon otwarty 29 października w stolicy Lubelszczyzny znajduje się na poziomie +1 centrum handlowego i zajmuje powierzchnię 775 m kw. To nowoczesny punkt, którego projekt został przygotowany z unikatowym designem, czytelną komunikacją, odpowiednim doborem kolorów, podziałem sklepu na działy tematyczne oraz prostą, ekskluzywną estetyką. W tak przyjaznym otoczeniu klienci mogą realizować zakupy mając do dyspozycji wygodne przymierzalnie oraz profesjonalną obsługę.
Dobry tenant-mix
– W zakresie oferty zakupowej VIVO! Lublin pochwalić się może bardzo dobrze skomponowanym tenant-mix. Tym niemniej nasz leasing nadal aktywnie pracuje nad wprowadzaniem nowych, wyróżniających się brandów. Ogromnie cieszy nas fakt dołączania do grona najemców FITANU.COM, pierwszego na Lubelszczyźnie showroomu kultowych sportowych marek premium. To doskonałe dopełnienie oferty centrum, podkreślenie jakości i różnorodności propozycji, pokazujące również dbałość o zaspokojenie oczekiwań różnych grup klientów – mówi Magdalena Kowalewska, Country Manager Operations Poland, IMMOFINANZ.
PARTNER PORTALU
Sprzedaż hybrydowa
– Dotychczasowe obserwacje sprzedaży hybrydowej w ramach konceptu FITANU.COM dobrze rokują na przyszłość i potwierdzają, że konsument zainteresowany jest zakupami stacjonarnymi w równym stopniu, co zakupami online. Daje to podstawy do planowania dalszej ekspansji w zakresie rozwoju konceptu w przyjętej formie. Rozwój przebiega kompleksowo, oprócz wzrostu sieci sprzedaży stacjonarnej, stale wprowadzane są udoskonalenia platformy online, a także świetnie sprawdza się uruchomiona na początku 2021 roku usługa click&collect – dodaje Dominika Lasoń, GK Martes Sport.
W nowo otwartym w VIVO! Lublin FITANU.COM można nabyć kultowe marki premium, nowości oraz bestsellery najlepszych producentów oraz sportowo-lifestylowy asortyment. Grono marek jest stale rozbudowywane o nowe, oczekiwane przez konsumentów brandy. Dodatkowym atutem miejsca jest strefa sprzętu, gdzie klienci mają dostęp do rozbudowanej oferty sprzętu narciarskiego, rowerów, akcesoriów rowerowych, skatingu, a także przyrządów fitness.
150 najemców na 38 tys. mkw.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
VIVO! Lublin to najnowocześniejsze centrum handlowo-rozrywkowe ze 150 lokalami handlowo-usługowymi, znajdującymi się na przestrzeni 38 000 mkw. powierzchni handlowej. Trzy poziomy parkingu podziemnego oferują ponad 1400 miejsc postojowych. Wielkie otwarcie obiektu nastąpiło 4 marca 2015 roku, a 4 lata później austriacki inwestor IMMOFINANZ zakończył proces integracji swojego największego centrum handlowego w Polsce z marką VIVO!, zmieniając tym samym nazwę obiektu na VIVO! Lublin. Budynek łączy w sobie unikalną architekturę z wysokimi standardami ekologicznymi. To pierwsze w Polsce centrum handlowe, które uzyskało certyfikat BREEAM Excellent dla fazy projektowej, a dodatkowo znalazło się na tzw. „shortliście” prestiżowego konkursu BREEAM Awards 2015.
360 sklepów w Polsce i za granicą
Grupa Kapitałowa Martes Sport to wiodący gracz na rynku odzieży sportowej w Europie Środkowej i Wschodniej. Jej silna pozycja na rynku to wynik trafnych inwestycji i poszukiwania nowych dróg rozwoju. W skład Grupy Kapitałowej wchodzą spółki zajmujące się produkcją, dystrybucją oraz sprzedażą detaliczną artykułów sportowych na rynku Europy Środkowej i Wschodniej, zatrudniające ponad 3000 osób. Własne kanały produkcyjne, centra logistyczne oraz stabilnie funkcjonująca sieć sprzedaży stacjonarnej, wsparta sprzedażą internetową to idealny grunt do dalszej ekspansji biznesowej. Obecnie sieć sklepów stacjonarnych Martes Sport liczy ponad 360 sklepów w Polsce i za granicą.