Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

Ruszył pierwszy w Wielkopolsce sklep Nanu-Nana

Nowy sklep z branży dekoracyjnej otwarto w jednej z poznańskich galerii. Mowa o marce Nanu-Nana. Jest to jej pierwszy salon w tym mieście. Jego slogan brzmi: Szukaj * Szperaj * Znajdź – Każdy znajdzie coś dla siebie.

Asortyment marki to głównie artykuły prezentowe – nierzadko dowcipne i wyszukane pomysły na podarunki na różnorodne okazje, ale także sezonowe hity dekoracyjne i modne akcesoria do wyposażenia wnętrz.

Gadżety na 120 mkw.

Nowy sklep to ponad 120 metrów kwadratowych, na których klienci znajdą produkty standardowe dla Nanu-Nana: różnorodne akcesoria dekoracyjne, takie jak wazony, świeczki, niebanalne słoiki na przetwory, czy kolorowe ramki na zdjęcia. Nie zabraknie także gadżetów urodzinowych – kartek, świeczek różnego rodzaju, słodyczy czy gotowych prezentów. Zgodnie ze sloganem brandu, każdy klient znajdzie w sklepie Nanu-Nana coś dla siebie.

15 lat na polskim rynku

Nanu-Nana jest międzynarodową firmą prowadzącą sklepy z artykułami prezentowymi. Na polskim rynku działa od 2006 roku. Aktualnie w Polsce funkcjonuje siedem salonów brandu, w tym nowo otworzony salon w poznańskiej Avenidzie. Marka celuje w duże miasta, takie jak Gdańsk, Szczecin, Katowice, Wrocław, Kraków i teraz Poznań.