Strona główna Newsletter SCF 2023 Spring

Piętnaście nowych sklepów Netto 3.0

Piętnaście placówek Netto 3.0, w tym czternaście otwartych w procesie konwersji sklepów Tesco – oto bilans ostatnich dwóch tygodni ekspansji duńskiej sieci. W większości przypadków Netto debiutowało na handlowym krajobrazie poszczególnych miejscowości.

W ostatnich tygodniach duński detalista rozszerzył swoją działalność o placówki znajdujące się w Białobrzegach, Bielsku-Białej, Biłgoraju, Lęborku, Łabiszynie, Łukowie, Makowie Podhalańskim, Mławie, Opolu Lubelskim, Porębie, Rudzie Śląskiej, Sokółce, Toruniu, Wrocławiu i Wysokiej.
W dziesięciu spośród wymienionych miast Netto powitało klientów po raz pierwszy. Są to Białobrzegi, Biłgoraj, Łabiszyn, Łuków, Maków Podhalański, Mława, Opole Lubelskie, Poręba, Sokółka i Wysoka.

Coraz więcej sklepów Netto

Netto było już obecne w pozostałych miastach, w których rozwinęło swoją działalność: w Lęborku otworzył się drugi sklep Netto, w Rudzie Śląskiej – czwarty, w Bielsku-Białej – piąty, natomiast zarówno w Toruniu jak i we Wrocławiu otworzyły się szóste placówki sieci. Dodatkowo, w nowo otwartych sklepach Netto w Bielsku-Białej i Toruniu zamontowane zostały kasy samoobsługowe zwiększające komfort kupujących i przyspieszające proces robienia zakupów.

Rekalma Apsys
r e k l a m a

Wszystkim otwarciom standardowo towarzyszą liczne promocje, sięgające nawet blisko 60 proc. Obowiązują one od czwartku (dnia otwarcia) do następującej po nim soboty.

Netto 3.0: wygoda, minimalizm, szeroki asortyment

Wszystkie nowo otwierane placówki Netto powstają w czerpiącym inspirację ze stylu skandynawskiego formacie 3.0, z którego słynie sieć. Charakteryzuje się on komfortem zakupów, który gwarantują m.in. szerokie alejki i neutralne oświetlenie, a także odpowiednio stonowana, nowoczesna kolorystyka wnętrz.
Jednak sklepy Netto 3.0 to także przede wszystkim bogata oferta w atrakcyjnych cenach. W Netto każdy znajdzie coś dla siebie. Znakiem rozpoznawczym sieci jest asortyment „Z Zieleniaka Netto”, w ramach którego klienci mają do dyspozycji aż 150 rodzajów świeżych warzyw i owoców. Netto stale rozwija także swoją „Półkę zdrowia”, na której kupujący znajdą bogaty wybór produktów bezglutenowych, bezlaktozowych, bezcukrowych, a także BIO.
Spośród 3000 produktów, które można znaleźć w stałej ofercie Netto, ok. 1000 to produkty stale rozwijanych marek własnych – m.in. marki „Prosto z zagrody” (wybór mięs pochodzenia wyłącznie polskiego w ekologicznych opakowaniach), „Hello Sensitive” (bezzapachowe, nie wykorzystujące barwników, hipoalergiczne produkty dla najmłodszych), „Miletto” (oparty na tradycyjnych recepturach nabiał) czy „Premieur” (wysokiej jakości wykwintne produkty takie jak sery, wędliny, owoce morza, kawy i słodkości).
W sklepach Netto można nabyć także liczne produkty z tzw. linii non-food, czyli wyposażenie domowe, AGD, a nawet meble. Oferta ta zmienia się cyklicznie.

26 lat w Polsce

Zgodnie z przesłaniem Netto – „Prawdopodobnie najtańszy dyskont w Polsce” – eksperci sieci sprawdzają co tydzień ceny ponad 500 popularnych produktów dostępnych na rynku, by móc udzielić kupującym gwarancji dyskontowej ceny. Dodatkowo w każdym tygodniu przygotowywane są specjalne promocje obejmujące zarówno produkty spożywcze jak i te non-food. W efekcie kupujący mają pewność niskich cen, mnożąc oszczędności podczas codziennych zakupów.

Netto, to sieć handlowa, która w ciągu 26 lat swojej obecności na polskim rynku wypracowała pozycję jednego z największych sprzedawców detalicznych w naszym kraju. Firma ma w Polsce 500 sklepów i pięć centrów dystrybucyjnych, zatrudnia ok. 6 tys. osób. Ten stan posiadania daje detaliście trzecią pozycję na polskim rynku dyskontów. Koncept Netto Polska zakłada bycie blisko swoich klientów. Sklepy zlokalizowane są w pobliżu osiedli mieszkaniowych. Asortyment obejmuje zdecydowaną większość produktów od polskich dostawców. Poza Polską sieć obecna jest w Danii i Niemczech.