C&A wita klientów w zmodernizowanych sklepach

Wybrane sklepy C&A w Katowicach, Krakowie, Warszawie, Wrocławiu i Poznaniu powitają swoich klientów nowym wystrojem i nową atmosferą. Po 8 tygodniach prac zakończyła się ich modernizacji. 

Unowocześnianie sklepów C&A jest częścią planu dotyczącego zwiększonych inwestycji w placówki stacjonarne.

Modernizacja 400 sklepów

W ciągu najbliższych miesięcy firma ukończy modernizację ponad 400 sklepów w Europie. Eleganckie i nowoczesne logo C&A na fasadach centrów handlowych przyciąga wzrok. W środku sklepów nowe elementy tożsamości marki przedstawiają C&A jako nowoczesną i inkluzywną markę. Wielkoformatowe fotografie, które prezentują głównie produkt, odzwierciedlają bardziej odważny język wizualny. Nadają kierunek i ułatwiają nawigację po sklepie. C&A skupia się w szczególności na zrównoważonej modzie o dobrej jakości i w przystępnych cenach dla całej rodziny. Przesłania dotyczące zrównoważonego rozwoju są powtarzającym się elementem designu i zwracają uwagę klientów na szeroki wachlarz bardziej zrównoważonych ubrań i starań C&A na rzecz odpowiedzialnej mody. W ramach nieustannego koncentrowania się na zrównoważonym rozwoju firma C&A wprowadziła również zmiany w dziale Denim dla kobiet i mężczyzn, aby uwzględniał on nowy asortyment ubrań dżinsowych we wszystkich zmodernizowanych sklepach.

W stronę omnichannel

PARTNER PORTALU

Kaufland

Rozwiązanie Click&Collect, darmowe Wi-Fi i kody QR na metkach łączące ze sklepem internetowym podkreślają zaangażowanie we wdrażanie wielokanałowej sprzedaży, co umożliwia klientom sprawne zakupy zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i w sklepie internetowym. „Inwestowanie w nasze sklepy podkreśla to, jak ważne są one dla C&A i dla przyszłości sprzedaży detalicznej. Nasze zmodernizowane sklepy są czymś więcej niż tylko miejscami, w których robimy zakupy.Dzięki połączeniu naszych produktów, zmotywowanych zespołów ds. obsługi klienta i odświeżonych elementów designu dopełniamy całości i tworzymy środowisko, w którym Klienci mogą miło spędzać czas i znaleźć morze inspiracji.” – deklaruje Norbert W. Scheele.

1400 sklepów w Europie

 C&A posiada ponad 1400 sklepów w 18 europejskich miastach i zatrudnia ponad 24000 pracowników, dzięki czemu jest jednym z czołowych detalistów odzieżowych w Europie. C&A każdego dnia wita w swoich sklepach w Europie ponad dwa miliony klientów, oferując ubrania dobrej jakości w przystępnych cenach dla całej rod