Wkrótce SCF 2024 Spring
Dołącz do 1200 uczestników!

Multikorzyści dla klientów Klépierre z Multi!Apką

W galeriach należących do grupy Klépierre, w warszawskim centrum handlowym Sadyba Best Mall i w Lublin Plaza, ruszył wyjątkowy program lojalnościowy dla klientów – Multi!Apka. To intuicyjne i wygodne rozwiązanie, które w jednym miejscu gromadzi wszystkie benefity, z jakich można skorzystać podczas wizyty w galerii. Z aplikacji korzystają już klienci Poznań Plaza.

Multi!Apka to elektroniczna Karta Stałego Klienta uprawniająca do korzystania z programu lojalnościowego i wszystkich jego benefitów. Dzięki niej można cieszyć się szeroką gamą atrakcyjnych rabatów w sklepach obecnych na terenie galerii, a także uczestniczyć w akcjach specjalnych z możliwością wygrania lub otrzymania nagród.

Multikorzyści

Do programu lojalnościowego można zarejestrować się na 3 sposoby: klikając w link na stronie internetowej wybranej galerii – sadyba.pl lub lublinplaza.pl, poprzez aplikację w telefonie lub podczas wizyty w centrum handlowym – u hostessy wyposażonej w tablet w trakcie eventów na terenie galerii. Aby korzystać z Multi!Apki podczas wizyty w galerii wystarczy mieć przy sobie telefon. Tworząc Multi!Apkę zrezygnowano z plastikowej karty, jej elektroniczna forma jest wyrazem troski o środowisko.

W 6 miejscach Polski

Grupa Klépierre, jeden z największych operatorów centrów handlowych obecnych w 16 europejskich państwach, specjalizuje się w nieruchomościach komercyjnych o profilu handlowym. Inwestuje i realizuje wielkopowierzchniowe projekty deweloperskie w wielu krajach Europy, zapewniając także pełen zakres usług związanych z zarządzaniem nimi. Obiekty Klépierre są tworzone zgodnie z założeniami zrównoważonego rozwoju oraz w poszanowaniu środowiska naturalnego.

W Polsce Klépierre jest właścicielem i zarządcą 6 centrów handlowych o łącznej powierzchni handlowej (GLA) 127 800 m2. Są to: Sadyba Best Mall w Warszawie, Lublin Plaza, Poznań Plaza, Rybnik Plaza, Sosnowiec Plaza oraz Ruda Śląska Plaza. Wszystkie obiekty posiadają certyfikat BREEAM.

Trwa rejestracja uczestników i partnerów!

SCF 2024 Spring

Najważniejsze wiosenne spotkanie rynku centrów handlowych,  9-10 kwietnia 2024, Legia Warszawa.

Rejestracja uczestników
Zamów pakiet partnera

Apsys partnerem strategicznym najnowszego wydania!

SCF Magazine nr 4/2023

SCF Magazine to czasopismo skierowane do najemców, deweloperów oraz firm zarządzających centrami handlowymi. Pierwszy numer magazynu ukazał się w roku 2005. Nakład to 3000 egz. Bezpłatna subskrypcja przysługuje uczestnikom SCF Fall oraz SCF Spring, najemcom oraz zarządcom centrów handlowych. Zapraszamy do reklamy oraz bezpłatnej subskrypcji.

Czytaj online
Zostań partnerem