Dwie relokacje w ramach sieci NEONET

NEONET otworzył dwa nowe punkty z elektroniką użytkową, w Dębnie i Kutnie. W obu przypadkach są to relokacje. Sieć liczy już niemal 300 sklepów stacjonarnych oraz dwie platformy e-commerce – neonet.pl i neo24.pl. Relokacja salonów w Dębnie oraz Kutnie to kolejny krok w ramach rozwoju firmy, który pozwoli na dostosowanie ich do nowych standardów oraz pozytywnie wpłynie na doświadczenia zakupowe klientów.

Dwie relokacje

Relokowany sklep NEONET w Dębnie  został przeniesiony do większego lokalu posiadającego aż 350 m² powierzchni sprzedażowej, z ekspozycją dostosowaną do najnowszych standardów sieci, dzięki czemu klienci zyskają dostęp do jeszcze bogatszej oferty produktowej – Większy salon z ekspozycją dostosowaną do najnowszych standardów sieci pozwoli także na rozszerzenie oferty dostępnych na miejscu produktów – podkreśla Konrad Płóciennik, Kierownik Sklepu NEONET w Dębnie. Sklep NEONET w Kutnie dotychczas mieścił się przy ulicy Kardynała Stefana Wyszyńskiego, nieopodal stacji benzynowej. Teraz przeniesiony został w nowe miejsce. – Ta lokalizacja oferuje kilka kluczowych udogodnień dla klientów. Nowy punkt NEONET w Kutnie jest przede wszystkim znacznie większy od poprzedniego. Jest to ponad 350 m², dzięki czemu mogliśmy zwiększyć ofertę dostępnych produktów. Atutem jest także duży parking, którego wcześniej brakowało. Dla klientów naszej sieci wydłużyliśmy również godziny otwarcia sklepu, by mogli oni zrobić zakupy w dogodnym dla siebie czasie – komentuje Michał Jagodziński, Regionalny Kierownik Sprzedaży w NEONET.

Atrakcje dla klientów na otwarcie sklepów

W dniu otwarcia na odwiedzających nowe sklepy NEONET w Kutnie i Dębnie czekały atrakcje i specjalne promocje. Pierwszych 50 klientów otrzymało od sieci kupon na kwotę 100 zł, a kolejnych 30 – bon o wartości 50 zł. Na chętnych, którzy wezmą udział w przygotowanej przez markę ankiecie, czekają paczki z ekologicznymi gadżetami od NEONET. Wśród upominków znajdą się m.in. bambusowe kubki czy zaślepki na kamerę w laptopie wykonane z pszenicy. Dodatkowo sieć przygotowała dwudniowe spotkanie z baristą, w ramach którego klienci odwiedzający sklepy w Kutnie i Dębnie, będą mogli odkryć smak RL9 COFFEE oraz poznać markę sygnowaną nazwiskiem Roberta Lewandowskiego.  

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codzienny newsletter dla profesjonalistów rynku centrów handlowych