H&M wprowadza opcję “Zapłać za 30 dni”

H&M  wprowadza opcję „Zapłać za 30 dni” w sklepach stacjonarnych sieci. Bezkosztowe rozwiązanie płatnicze wdrożone we współpracy z Klarną jest już dostępne w 178 sklepach H&M w całym kraju.

Dzięki opcji „Zapłać za 30 dni” polscy konsumenci mogą teraz robić zakupy i płacić za nie w sposób zapewniający im większą elastyczność, wygodę i wybór, bez konieczności ponoszenia dodatkowych kosztów w postaci odsetek i opłat.

„W sierpniu nawiązaliśmy współpracę z Klarną, aby zaoferować naszym klientom online w Polsce możliwość wyboru płatności odroczonych. Ich pozytywny odbiór skłonił nas do udostępnienia tej formy płatności we wszystkich sklepach stacjonarnych H&M. To kolejny ważny krok w naszej strategii omnichannel i kolejne działania w celu zapewnienia polskim klientom najwyższej jakości doświadczeń podczas zakupów w H&M – mówi Mehmet Arisoy, Regional Manager East Europe w H&M.

Dla uczestników programu lojalnościowego

Usługa jest dostępna dla obecnych i przyszłych uczestników programu lojalnościowego Hello H&M Member i aktywowana przez aplikację mobilną lub stronę internetową H&M
Przy kasie użytkownik przedstawia dostępny w aplikacji mobilnej kod QR i jako metodę płatności wybiera “Zapłać później”
Od tego momentu transakcją zarządzać będzie Klarna, która szybko zweryfikuje zdolność klienta do zaciągania zobowiązań, przeprowadzając tzw. soft credit check. Po dokonaniu zakupu pełna informacja o transakcji jest przekazywana na konto aplikacji mobilnej i strony internetowej programu lojalnościowego Hello H&M Member, a konsument może dokonać płatności w ciągu 30 dni bez dodatkowych kosztów.

 

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codzienny newsletter dla profesjonalistów rynku centrów handlowych