Castorama rozwija ofertę usług związanych z e-commerce

Castorama jest kolejną siecią, która będzie świadczyć obsługę przesyłek pocztowych. Kolejna inwestycja lidera rynku to, jak informują przedstawiciele sieci, odpowiedź na rosnące zapotrzebowanie klientów w obszarze e-commerce.

Sieć uruchomiła we wszystkich swoich sklepach obsługę przesyłek pocztowych, która dostępna jest 7 dni w tygodniu. Dodatkowo infrastruktura sklepu poszerzona została o automaty do odbioru przesyłek.

Automaty do odbioru przesyłek w Castoramie

W połowie października br. Castorama umożliwiła klientom nadawanie i odbieranie przesyłek w swoich sklepach. Wszystkie obiekty sieci Castorama świadczące obecnie usługi pocztowe otwarte są 7 dni w tygodniu, w tym we wszystkie niedziele, również niehandlowe.

Dodatkowo klienci Castoramy zyskali nowe ułatwienie – będą mogli wygodnie i szybko odbierać zamówione produkty w punktach odbioru lub automatach DPD zlokalizowanych przy sklepach sieci w całej Polsce.

Działania w zakresie rozwoju usług to element szerokiej strategii zwiększania jakości obsługi i satysfakcji klienta tej najpopularniejszej sieci sklepów DIY. Castorama podkreśla, że obsadę sklepów z utworzonym punktem pocztowym, czynnych w niedziele, stanowią jedynie chętni, dobrowolnie zgłaszający się pracownicy. Praca w niedzielę wynagradzana jest przez pracodawcę dodatkową znaczną nagrodą finansową oraz zapewnieniem innego dnia wolnego w tygodniu.

Castorama została założona przez Christiana Dubois w 1969 roku we Francji. W Polsce pierwszy salon został otwarty w 1997 roku, a w 1994 roku powstała spółka: Castorama Polska Sp. z o.o. W 2002 roku Grupa Kingfisher plc przejęła 100 proc. udziałów w Castoramie. Obecnie na sieć składają się salony Castorama oraz Brico Depot. W Polsce działa obecnie 90 sklepów.

Newsletter

Codzienny newsletter profesjonalistów rynku centrów handlowych