Carrefour Polska przeprowadził gruntowny remodelling swojego hipermarketu w jednej z warszawskich galerii handlowych. Nowy sklep charakteryzuje się nowatorskim ustawieniem sali sprzedaży opartym o zastosowanie ukośnej alei centralnej, rozwiązań store in store oraz tematycznych stref zakupowych, które ułatwiają logistykę oraz podnoszą komfort zakupów.
Sieć wprowadziła także szereg rozwiązań proekologicznych oraz rozbudowała ofertę produktów, aby odpowiedzieć na zmieniające się potrzeby mieszkańców stolicy, transformację pokoleniową oraz najnowsze trendy zakupowe.
Otwarcie odnowionego Carrefoura 24 listopada br.
Hipermarket Carrefour w stolicy to kompaktowy sklep o powierzchni sprzedaży ok. 3 800 mkw., który po remodellingu oferuje ponad 26 000 produktów: tradycyjnych, prozdrowotnych oraz BIO, pełny wachlarz smaków kuchni świata oraz rozbudowany asortyment produktów świeżych. Klienci znajdą tu lokalne produkty pozyskiwane przez sieć od lokalnych piekarzy i rolników, szeroką gamę produktów bezmięsnych czy marki własnej Carrefour w atrakcyjnych cenach. W nowym sklepie zostały wydzielone specjalne strefy zakupowe dla klientów, np. strefa alkoholi z szerokim wyborem produktów dla koneserów, w tym selekcją alkoholi mocnych, lub strefa Targu Świeżości, gdzie klienci znajdą świeże ryby, pieczywo, wędliny oraz mięso.
Store in store to otwarty wewnątrz nowego hipermarketu Carrefour sklep specjalistyczny z certyfikowaną żywnością bio. Posiada on rozbudowaną strefę produktów ekologicznych z kategorii świeżej: warzyw i owoców bio, pieczywa, wędlin, mięsa, serów, a także produktów suchych, alkoholu i napojów. Cały asortyment Carrefour BIO to ponad 3 000 produktów. Nowością w store in store jest lada tradycyjna, na której klienci znajdą szereg certyfikowanych produktów na wagę, w tym rzadko spotykane na rynku kwaszonki, kiszonki oraz zakwasy. W ofercie Carrefour BIO znajdą się też produkty bez glutenu, bez cukru oraz vege. Klienci będą mieć dostęp do ponad 400 takich certyfikowanych produktów.
PARTNER PORTALU
Remodelling – nowe rozwiązania
Nowy hipermarket wyróżnia się rozwiązaniami ułatwiającymi logistykę oraz podnoszącymi komfort zakupów klientów. Nowy układ sklepu został oparty na ukośnej alei głównej oraz komfortowych szerokich przestrzeniach dających klientom wiele możliwości realizowania ścieżek zakupowych. Przearanżowana została strefa wejściowa i linia kas. Obecnie sklep jest całkowicie otwarty na galerię, skąd klienci mają łatwy dostęp do działu świeżego oraz strefy zdrowych produktów. W strefie wyjściowej znajdują się jedynie kasy samoobsługowe, podczas gdy kasy tradycyjne wraz z systemem jednej kolejki ulokowane są w jego tylnej części.
W odnowionym hipermarkecie zastosowano wystrój i rozwiązania w duchu dbania o środowisko. Sieć postawiła na ekologiczne dekoracje i energooszczędne urządzenia sklepowe. Starając się ograniczać do minimum użycie plastiku w hipermarkecie, zrezygnowano z jednorazowych torebek, tzw. zrywek na działach produktów świeżych. W zamian Carrefour oferuje torby wielokrotnego użytku, np. warzywa czy pieczywo klienci mogą pakować do własnych torebek. Przy kasach dostępny jest także specjalny wózek na torby wielorazowe.
W zmodernizowanym hipermarkecie przyjmowane będą wszystkie butelki zwrotne bez paragonu. Z myślą o środowisku do minimum ograniczono druk katalogów – sieć zachęca klientów do używania aplikacji mobilnej. Dzięki „Mój Carrefour” klienci mogą korzystać z licznych ofert rabatowych, tworzyć listy zakupowe, które dodatkowo ułatwią im wizytę w hipermarkecie. Klienci będą mogli też zamawiać zakupy w domu i odebrać je w pełni skompletowane i spakowane. Zakupy zamówione z odbiorem osobistym można realizować również bez wychodzenia z auta, w ramach usługi Carrefour drive.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
Na dużych powierzchniach sklepowych łatwiej jest utrzymać dystans, tym samym w czasach pandemii zakupy stają się jeszcze bardziej bezpieczne. Sieć stosuje wszystkie obrane strategie dla zapewnienia bezpieczeństwa klientom oraz pracownikom m.in. kurtynę bezpieczeństwa na działach świeżych, dezynfekcję wózków i obowiązkowe noszenie maseczek.
Carrefour Polska
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.
Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada około 13 000 sklepów w ponad 30 krajach. W 2020 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 78,6 miliarda euro. Grupa liczy ponad 320 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie.