Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

Remodeling strefy Smacznie w hipermarketach Carrefour

Sieć Carrefour przeprowadza remodeling swoich flagowych sklepów. W listopadzie br. w nowej odsłonie zaprezentowano hipermarket w jednej z warszawskich galerii handlowych. Zmiany dotyczyły wszystkich stref działających na terenie hipermarketu.

Koncept gastronomiczny Smacznie stworzony przez spółkę Carrefour w 2015 roku także przeszedł gruntowne zmiany. Smacznie to strefa gastronomiczna, która mieści się tuż przed wejściem do sklepu i oferuje klientom możliwość zakupu najpotrzebniejszych produktów, w tym jedzenia na wynos, bez potrzeby wchodzenia do sali sprzedaży.

Strefa Smacznie oferuje m.in. kanapki, soki, przekąski, kawę i wiele innych. Nowy format wyróżnia się dodatkowymi stoiskami, oferującymi między innymi produkty wypiekane i podgrzewane na miejscu oraz rozbudowanym działem oferującym produkty spożywcze z całego świata i ze zdrową żywnością. Odświeżony koncept to także możliwość zakupu alkoholi, papierosów, chipsów, podstawowych artykułów higienicznych, a nawet lodów.

Strefa Smacznie w hipermarketach Carrefour

Pierwsze koncepty Smacznie powstały w 2015 r. Sieć początkowo testowała je w trzech swoich sklepach Carrefour w Warszawie w – CH Wileńska i CH Atrium Reduta oraz w Krakowie. Aktualnie koncept gastronomiczny Smacznie działa we wszystkich dużych hipermarketach sieci na terenie całego kraju.

PARTNERZY PORTALU

Fact White Cat
Fact White Cat

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.