Wkrótce SCF 2024 Fall
Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.
Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.
Sieć Carrefour przeprowadza remodeling swoich flagowych sklepów. W listopadzie br. w nowej odsłonie zaprezentowano hipermarket w jednej z warszawskich galerii handlowych. Zmiany dotyczyły wszystkich stref działających na terenie hipermarketu.
Koncept gastronomiczny Smacznie stworzony przez spółkę Carrefour w 2015 roku także przeszedł gruntowne zmiany. Smacznie to strefa gastronomiczna, która mieści się tuż przed wejściem do sklepu i oferuje klientom możliwość zakupu najpotrzebniejszych produktów, w tym jedzenia na wynos, bez potrzeby wchodzenia do sali sprzedaży.
Strefa Smacznie oferuje m.in. kanapki, soki, przekąski, kawę i wiele innych. Nowy format wyróżnia się dodatkowymi stoiskami, oferującymi między innymi produkty wypiekane i podgrzewane na miejscu oraz rozbudowanym działem oferującym produkty spożywcze z całego świata i ze zdrową żywnością. Odświeżony koncept to także możliwość zakupu alkoholi, papierosów, chipsów, podstawowych artykułów higienicznych, a nawet lodów.
Pierwsze koncepty Smacznie powstały w 2015 r. Sieć początkowo testowała je w trzech swoich sklepach Carrefour w Warszawie w – CH Wileńska i CH Atrium Reduta oraz w Krakowie. Aktualnie koncept gastronomiczny Smacznie działa we wszystkich dużych hipermarketach sieci na terenie całego kraju.
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.