Strona główna Newsletter SCF 2023 Spring

Kolejne piętnaście nowych sklepów Netto

Piętnaście nowych placówek Netto 3.0, w tym czternaście w miejsce Tesco i siedem rozpoczynających historię Netto w poszczególnych miejscowościach – takim wynikiem Netto podsumowuje ostatnie dwa tygodnie ekspansji na polskim rynku. W ostatnich tygodniach proces konwersji sklepów przejętych od Tesco utrzymywał wysokie tempo.

W ciągu ostatnich dwóch tygodni duński detalista rozszerzył działalność aż o siedem placówek, które pojawiły się w miejscowościach, w których dotychczas nie było sklepów Netto. Są to Radzymin, Niepołomice, Zakopane, Gołdap, Mszana Dolna, Chodzież i Wyszków.

Coraz więcej miejscowości z Netto

Netto było już obecne w pozostałych miastach, w których miały miejsce ostatnie otwarcia: w Łodzi otworzył się już szesnasty sklep sieci, w Warszawie kolejno dziesiąty i jedenasty, w Bielsko-Białej piąty, w Żninie – drugi, podobnie jak w Tomaszowie Mazowieckim, Czechowicach-Dziedzicach i Zabrzu.

Rekalma Apsys
r e k l a m a

– Otwarcie każdego sklepu, czy to w małej miejscowości, czy w stolicy, to dla nas powód do dumy. Rośniemy dosłownie z tygodnia na tydzień. Cieszymy się, że coraz więcej Polaków ma szansę poznać Netto – mówi Patrycja Kamińska, PR Manager w Netto. – Połączenie szerokiego asortymentu z atrakcyjnymi cenami to złoty środek, co doceniają nasi klienci. Zapraszamy na zakupy do sklepów Netto, by się o tym przekonać – dodaje.

Wszystkim otwarciom standardowo towarzyszą liczne promocje, sięgające nawet blisko 60 proc. Obowiązują one od czwartku (dnia otwarcia) do następującej po nim soboty.

Netto 3.0: wygoda, minimalizm, wyjątkowy asortyment

Wszystkie nowo otwierane placówki Netto powstają w formacie 3.0 czerpiącym inspirację ze stylu skandynawskiego. Charakteryzuje się on komfortem zakupów, który gwarantują m.in. odpowiednio stonowana, nowoczesna kolorystyka wnętrz, a także szerokie alejki i neutralne oświetlenie.
Spośród 3000 produktów, które można znaleźć w stałej ofercie Netto, ok. 1000 to produkty stale rozwijanych marek własnych – m.in. marki „Prosto z zagrody” (wybór mięs pochodzenia polskiego w ekologicznych opakowaniach), „Hello Sensitive” (bezzapachowe, nie wykorzystujące barwników, hipoalergiczne produkty dla najmłodszych), „Miletto” (oparty na tradycyjnych recepturach nabiał) czy „Premieur” (wysokiej jakości produkty takie jak sery, wędliny, owoce morza, kawy i słodkości).