Auchan: do 2025 ma powstać 300 sklepów franczyzowych

Auchan Retail Polska kontynuuje rozwój sieci sklepów franczyzowych. Sieć otworzyła dwa sklepy pod szyldem Moje Auchan – w Ostrowie Wielkopolskim oraz w położonej nieopodal Sobótce. Obydwa wyróżnia nowy, mniejszy format sklepów osiedlowych – około 200 m2 powierzchni handlowej. Z badań przeprowadzonych przez Auchan na polskim rynku w maju tego roku wynika, że dla klientów sieci ważne są m.in. dostępność produktów wysokiej jakości (89%), duża i urozmaicona oferta produktów (87%), oraz niewielka odległość sklepu od domu (85%). Duża grupa respondentów zwraca również uwagę na dostępność kas samoobsługowych (80%).

Szybkie zakupy blisko domu

W ramach konkurencyjnej cenowo oferty w sklepach Moje Auchan dostępna będzie gama takich produktów jak: artykuły spożywcze świeże oraz trwałe, a także środki chemiczne, produkty BIO i wegańskie. Oferta produktowa zawierać będzie ponad 800 produktów marek własnych Auchan, w tym gamę produktów Pewni Dobrego. W każdym z nowo otwartych sklepów klienci będą mieli do dyspozycji dwie kasy – jedna główną i jedną samoobsługową. – Klienci chętnie robią zakupy blisko domu, bo oszczędzają czas, redukują dojazdy i ułatwiają sobie organizację dnia. Auchan chce być bliżej klientów, stąd nasze inwestycje w rozwój formatu sklepów osiedlowych. Dzisiaj otwarte sklepy w Ostrowie Wielkopolskim oraz w Sobótce to najmniejsze nasze sklepy tego formatu. Wychodzimy również naprzeciw potrzebom i oczekiwaniom naszych klientów. Ofertę produktową sklepów Moje Auchan dostosowujemy do potrzeb lokalnych społeczności. Jesteśmy przekonani, że klienci docenią szeroki wybór potrzebnych im produktów w niskich cenach – mówi David Lovera, dyrektor ds. franczyzy w Auchan Retail Polska. – Widzimy również duże zapotrzebowanie na tego typu partnerstwo ze strony franczyzobiorców, co zauważyliśmy podczas naszego udziału w ostatnich targach franczyzy – dodaje D. Lovera.

300 sklepów franczyzowych

Auchan Retail Polska posiada obecnie 12 sklepów franczyzowych, do 2025 r. plany firmy zakładają posiadanie 300 sklepów tego typu. Auchan Retail Polska to wielkoformatowa sieć sprzedaży detalicznej o francuskich korzeniach, obecna w Polsce od 1996 r., zarządzająca na polskim rynku siecią hipermarketów pod marką Auchan supermarketów pod marką Auchan Supermarket, sklepami typu convenience store pod marką Easy Auchan, sklepami osiedlowymi pod marką Moje Auchan, a także kanałem handlu e-commerce. Sieć posiada również sklepy franczyzowe w formacie supermarket i hipermarket.

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codzienny newsletter dla profesjonalistów rynku centrów handlowych