Żabka Jush zachęca do korzystania z aplikacji

Żabka Jush ruszyła z kampanią reklamową. Hasło „Rób, co chcesz. Zakupy w 15 minut!” ma zachęcić konsumentów do przetestowania aplikacji służącej do szybkich zakupów online i wykorzystania zaoszczędzonego czasu na swoje pasje. W jednym ze spotów pojawia się DJ Wika, najstarsza didżejka w Polsce. 

Działaniom w outdoorze towarzyszą 30-sekudnowe spoty, przeznaczone do Internetu oraz social mediów. Nagrania promujące usługę zostały nagrane w czterech wersjach. W każdym z nich kamera skupia się na głównym aktorze lub aktorce, którzy wykonując codzienne czynności – związane z swoim hobby lub pracą – cieszą się ekspresowymi zakupami online. Kreacja jest utrzymana w lekkim i humorystycznym stylu.

Nie tylko młodzież

Jedną z bohaterek kampanii jest Wirginia Szmyt, znana szerszej publiczności jako DJ Wika. Jest to najstarsza didżejka w Polsce, która udowadnia, że starsze osoby doskonale mogą sprawdzić się w zawodach z definicji przeznaczonych dla młodych osób. W ten sposób obala ona stereotypy dotyczące podeszłego wieku. Pokazuje również, jak ważna jest realizacja swoich marzeń i ile szczęścia dają one w życiu. W spocie DJ Wika pokazana jest jako aktywna seniorka, kipiąca energią oraz witalnością. Gra w klubie muzykę na żywo dla młodych ludzi, łącząc tym samym pokolenia.

Kampania  jest skierowana do potencjalnych klientów – osób ceniących wygodne rozwiązania i chętnie korzystających z nowych technologii, nie mających często czasu na samodzielne wizyty w sklepach. Odnajdziemy w niej odniesienia do zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia czy do popularnej gry dziecięcej, znanej jako pomidor. Kampania potrwa do stycznia, zakresem obejmie działania w mediach społecznościowych, digital oraz outdoor. Billboardy oraz citylighty zawisły w Warszawie, przy najważniejszych węzłach komunikacyjnych stolicy.

PARTNER PORTALU

Fact White Cat

Zakupy na „już” w Warszawie

Aplikacja Jush działa na razie w wybranych dzielnicach Warszawy. Swoim zasięgiem obejmuje Śródmieście, Wolę, Włochy, Ochotę, Targówek, Ursynów, Pragę Północ i Południe oraz część Mokotowa i Wilanowa. Konsumenci mogą wybierać z ponad 1300 produktów, znanych również z sieci sklepów Żabka. W ofercie znajdują się świeże warzywa, owoce i pieczywo oraz napoje czy dania gotowe, także w wersji wegetariańskiej. Dostawa w ramach usługi kosztuje 3,99 zł, ale wystarczy, że wartość koszyka przekroczy 35 zł, aby była darmowa. Zamówienie można złożyć codziennie, od poniedziałku do niedzieli, w godzinach 7:00-23:00.