Wkrótce SCF 2024 Fall
Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.
Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.
W listopadzie 2021 roku całkowita sprzedaż Wojasa wyniosła 41 716 tys. PLN i była wyższa o 93,2 % w stosunku do przychodów osiągniętych w listopadzie 2020 roku. Lepsze wyniki osiągnięto pomimo mniejszej liczby salonów sprzedaży.
W okresie styczeń – listopad 2021 przychody ze sprzedaży osiągnęły poziom 257 543 tys. PLN i były wyższe o 16,8 % w stosunku do przychodów osiągniętych w analogicznym okresie roku poprzedniego.
Skonsolidowane przychody ze sprzedaży detalicznej w listopadzie 2021 roku wyniosły 24 588 tys. PLN i były wyższe o 109,7 % od przychodów osiągniętych w listopadzie 2020 roku. Narastająco, w okresie styczeń – listopad 2021 skonsolidowane przychody ze sprzedaży detalicznej wyniosły 167 091 tys. zł i były wyższe o 15,2 % od przychodów osiągniętych w analogicznym okresie roku poprzedniego.
W I półroczu 2021 r. Wojas zamknął pięć salonów, nie otwierając żadnego nowego. Zamknięcie kolejnychj5 salonów planowano przeprowadzić do końca roku 2021.
Firma Wojas została założona w 1990 roku (od 2007 roku spółka akcyjna) to jeden z największych polskich producentów obuwia, dysponujący siecią salonów sprzedaży w Polsce , na Słowacji i w Czechach. W ofercie spółki znajduje się eleganckie skórzane obuwie damskie i męskie, modele młodzieżowe oraz obuwie trekkingowe. Ofertę uzupełnia galanteria skórzana – torebki, teczki i paski. Ponad 20 proc. produkcji kierowanej jest na eksport.