Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

Wojas ma coraz lepsze wyniki sprzedaży

W listopadzie 2021 roku całkowita sprzedaż Wojasa wyniosła 41 716 tys. PLN i była wyższa o 93,2 % w stosunku do przychodów osiągniętych w listopadzie 2020 roku. Lepsze wyniki osiągnięto pomimo mniejszej liczby salonów sprzedaży. 

W okresie styczeń – listopad 2021 przychody  ze sprzedaży osiągnęły poziom 257 543 tys. PLN i były wyższe o 16,8 % w stosunku do przychodów osiągniętych w analogicznym okresie roku poprzedniego.

Detal też w górę

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży detalicznej w listopadzie 2021 roku wyniosły 24 588 tys. PLN i były wyższe o 109,7 % od przychodów osiągniętych w listopadzie 2020 roku. Narastająco, w okresie styczeń – listopad 2021 skonsolidowane przychody ze sprzedaży detalicznej wyniosły 167 091 tys. zł i były wyższe o 15,2 % od przychodów osiągniętych w analogicznym okresie roku poprzedniego.

Wzrost sprzedaży pomimo mniejszej liczby sklepów

W I półroczu 2021 r. Wojas zamknął pięć salonów, nie otwierając żadnego nowego. Zamknięcie kolejnychj5 salonów planowano przeprowadzić do końca roku 2021.

PARTNERZY PORTALU

Fact White Cat
Fact White Cat

Firma Wojas została założona w 1990 roku (od 2007 roku spółka akcyjna) to jeden z największych polskich producentów obuwia, dysponujący siecią salonów sprzedaży w Polsce , na Słowacji i w Czechach. W ofercie spółki znajduje się eleganckie skórzane obuwie damskie i męskie, modele młodzieżowe oraz obuwie trekkingowe. Ofertę uzupełnia galanteria skórzana – torebki, teczki i paski. Ponad 20 proc. produkcji kierowanej jest na eksport.