Strona główna Newsletter SCF 2023 Spring

Wojas ma coraz lepsze wyniki sprzedaży

W listopadzie 2021 roku całkowita sprzedaż Wojasa wyniosła 41 716 tys. PLN i była wyższa o 93,2 % w stosunku do przychodów osiągniętych w listopadzie 2020 roku. Lepsze wyniki osiągnięto pomimo mniejszej liczby salonów sprzedaży. 

W okresie styczeń – listopad 2021 przychody  ze sprzedaży osiągnęły poziom 257 543 tys. PLN i były wyższe o 16,8 % w stosunku do przychodów osiągniętych w analogicznym okresie roku poprzedniego.

Detal też w górę

Skonsolidowane przychody ze sprzedaży detalicznej w listopadzie 2021 roku wyniosły 24 588 tys. PLN i były wyższe o 109,7 % od przychodów osiągniętych w listopadzie 2020 roku. Narastająco, w okresie styczeń – listopad 2021 skonsolidowane przychody ze sprzedaży detalicznej wyniosły 167 091 tys. zł i były wyższe o 15,2 % od przychodów osiągniętych w analogicznym okresie roku poprzedniego.

Wzrost sprzedaży pomimo mniejszej liczby sklepów

W I półroczu 2021 r. Wojas zamknął pięć salonów, nie otwierając żadnego nowego. Zamknięcie kolejnychj5 salonów planowano przeprowadzić do końca roku 2021.

Firma Wojas została założona w 1990 roku (od 2007 roku spółka akcyjna) to jeden z największych polskich producentów obuwia, dysponujący siecią salonów sprzedaży w Polsce , na Słowacji i w Czechach. W ofercie spółki znajduje się eleganckie skórzane obuwie damskie i męskie, modele młodzieżowe oraz obuwie trekkingowe. Ofertę uzupełnia galanteria skórzana – torebki, teczki i paski. Ponad 20 proc. produkcji kierowanej jest na eksport.