Strona główna Newsletter SCF 2023 Spring

Netto nie zwalnia tempa i otwiera 8 nowych sklepów

W mijającym tygodniu sieć Netto rozrosła się o osiem nowych sklepów. Placówki o powierzchni od 600 do 2500 m2 zlokalizowane są w sześciu województwach. Aż pięć miast powitało sklepy Netto po raz pierwszy.

Cotygodniowe otwarcia kolejnych sklepów Netto w całej Polsce powoli stają się tradycją. W momencie wydania przez UOKiK zgody na przejęcie polskiej części biznesu Tesco przez Salling Group (właściciela sieci Netto) rozpoczął się dynamiczny proces przeobrażania marketów Tesco w nowoczesne placówki Netto 3.0.

Sześć województw, osiem sklepów

Od tego momentu sieć otwiera co czwartek kilka kolejnych sklepów w całej Polsce. Nie inaczej było 9 grudnia, kiedy to nowe sklepy Netto przywitały pierwszych klientów w Bolechowie (woj. wielkopolskie), Chrząstowicach Wielkich (woj. opolskie), Katowicach (woj. śląskie), Legnicy (woj. dolnośląskie), Mińsku Mazowieckim (woj. mazowieckie), Muszynie (woj. małopolskie), Opolu (woj. opolskie) i Sobótce (woj. dolnośląskie). Ten ostatni sklep powstał w ramach rozwoju organicznego sieci, natomiast pozostałe placówki zastąpiły dawne sklepy Tesco w ramach procesu konwersji.
Sklepy w Katowicach, Mińsku Mazowieckim i Opolu są wyposażone w kasy samoobsługowe. Pozwalają one zwiększyć komfort klientów i przyspieszyć proces robienia zakupów. Udogodnienia te można spotkać w coraz większej liczbie sklepów Netto w całym kraju. W tej chwili są one obecne już w ponad 30 sklepach, a proces instalowania kas samoobsługowych w kolejnych lokalizacjach jest w toku.

Rekalma Apsys
r e k l a m a

Nowe miasta na mapie Netto

– Każde kolejne otwarcie to dla nas powód do dumy. Cieszymy się, że złożony proces konwersji 250 sklepów Tesco na Netto przebiega tak sprawnie – mówi Patrycja Kamińska, PR Manager Netto Polska. – Powodem szczególnej satysfakcji są dla nas otwarcia sklepów w miastach, w których do tej pory Netto było niedostępne. W tym tygodniu na mapie sklepów Netto w Polsce przybyło aż pięć nowych miejscowości, w zeszłym tygodniu rozpoczęliśmy działalność w trzech polskich miastach, a dwa tygodnie temu – w czterech. W efekcie coraz więcej osób może korzystać z najprawdopodobniej najtańszej oferty dyskontowej w naszym kraju.
Wszystkim otwarciom towarzyszą liczne, sięgające ponad 50 proc. promocje obowiązujące do niedzieli, 12 grudnia.

Nowe Netto 3.0

Wszystkie nowo otwierane placówki Netto powstają w formacie 3.0 czerpiącym inspirację ze stylu skandynawskiego. Charakteryzuje się on komfortem zakupów, który gwarantują m.in. odpowiednio stonowana, nowoczesna kolorystyka wnętrz, a także szerokie alejki i neutralne oświetlenie.
Spośród 3000 produktów, które można znaleźć w stałej ofercie Netto, ok. 1000 to produkty stale rozwijanych marek własnych – m.in. marki „Sztuka mięsa” (wybór mięs pochodzenia polskiego w ekologicznych opakowaniach), „Hello Sensitive” (bezzapachowe, nie wykorzystujące barwników, hipoalergiczne produkty dla najmłodszych), „Miletto” (oparty na tradycyjnych recepturach nabiał) czy „Premieur” (wysokiej jakości produkty takie jak sery, wędliny, owoce morza, kawy i słodkości).
Jednak sklepy Netto 3.0 to także bogata oferta w atrakcyjnych cenach. W Netto każdy znajdzie coś dla siebie: znakiem rozpoznawczym sieci jest asortyment „Z Zieleniaka Netto”, w ramach którego klienci mają do dyspozycji aż 150 rodzajów świeżych warzyw i owoców. Netto stale rozwija także swoją „Półkę zdrowia”, czyli bogaty wybór produktów bezglutenowych, bezlaktozowych, bezcukrowych, a także BIO. W sklepach Netto można nabyć także liczne produkty z tzw. linii non-food: wyposażenie domowe, AGD, a nawet meble. Oferta ta zmienia się cyklicznie.

Kocha, zbiera, gotuje

Do 31 grudnia w sklepach Netto odbywa się także specjalna akcja lojalnościowa „Kocha, zbiera, gotuje”. W jej ramach można zdobyć wyjątkowe naczynia kuchenne z kamionki niemieckiej marki Fissler. Za każde 25 PLN wydane podczas jednorazowych zakupów w Netto klienci otrzymują jeden specjalny znaczek. Po uzbieraniu 10 znaczków kupujący mogą nabyć nawet dwa wybrane naczynia za pół ceny.