Westfield Arkadia ma pięciu nowych najemców

Westfield Arkadia poszerzyła swoją ofertę o pięć nowych lokali. Klienci mogą udać się do salonu z elegancką odzieżą kobiecą marki Molton, odwiedzić butik Guess Kids – jeden z pierwszych butików marki Guess w Polsce, oferujący wyłącznie odzież dziecięcą. Wśród nowości znalazł się również sklep Eurofirany z tkaninami do dekoracji okien najwyższej jakości oraz innymi akcesoriami ozdobnymi do domu. Natomiast w food court otworzyła się pizzeria Love It Pizza oraz stoisko Crazy Bubble, serwujące oryginalne bubble tea.

Centrum handlowe Westfield Arkadia to największe centrum handlowe w Polsce, w którym można kupić produkty marek światowych i polskich. Centrum stale poszerza swoją ofertę, aby odpowiadać na różnorodne potrzeby klientów.

R E K L A M A
Food Fyrtel

Mocna końcówka roku

Westfield Arkadia to doskonałe miejsce premier nowych marek i konceptów. W listopadzie swoje otwarcie miał butik Guess Kids. To dziecięca linia znanej amerykańskiej marki Guess, która wyznacza trendy mody dziecięcej, łącząc w swoich kolekcjach nowoczesne elementy z klasycznymi krojami. Tak jak w przypadku kolekcji dla dorosłych, ubrania dla dzieci wykonane są z materiałów najwyższej jakości oraz charakteryzują się tak ważną dla dzieci funkcjonalnością i swobodną estetyką.

Do bogatej oferty marek odzieżowych dla kobiet dołączył butik marki Molton. To polska marka premium z ponad trzydziestoletnią tradycją. Kolekcje marki stanowią połączenie ponadczasowej klasyki z najnowszymi trendami modowymi. W butiku można zaopatrzyć się w ponadczasowe elementy kobiecej garderoby, takie jak wełniane płaszcze, klasyczne garnitury, kobiece sukienki czy jedwabne koszule.

Osoby szukające dodatków do domu zainteresuje oferta sklepu Eurofirany, w której znajdą zarówno produkty z wysokiej jakości tkanin, takie jak firany, zasłony, pościele czy narzuty, jak i również dodatki – ceramika, kwiaty, obrazy, dekoracje świąteczne i wiele innych.

W Westfield Arkadia nie zabrakło również nowej propozycji w ofercie gastronomicznej. Wszyscy wielbiciele dobrego jedzenia mogą spróbować prawdziwej włoskiej pizzy w Love It Pizza. Restauracja zaprasza również do spróbowania wyjątkowego autorskiego deseru – foccaci z Nutellą.

Wszystkich wielbicieli bubble tea ucieszy fakt otwarcia stoiska Crazy Bubble. Bubble tea to oryginalny napój herbaciany z Tajwanu, który daje nieskończone możliwości personalizacji, przez co każdy klient może stworzyć swoje ulubione połączenie smakowe. Wystarczy przyjść na stoisko marki i wybrać spośród gotowych receptur lub skomponować swoją własną mieszankę smakową.

— Jesteśmy bardzo zadowoleni z nowo otwartych lokali i nawiązania współpracy z liczącymi się markami. Zależy nam na tym, by oferta centrum handlowego była zróżnicowana, aby każdy klient znalazł coś dla siebie. Jesteśmy dumni, że kolejne marki otwierają lokale w Westfield Arkadia, dzięki czemu możemy sprostać oczekiwaniom naszych klientów – mówi Sławomir Kuliński, Rzecznik Prasowy Westfield Arkadia

Numer 1 w Polsce

Westfield Arkadia w Warszawie to największe centrum handlowe w Polsce. Na 118 tysiącach metrów kwadratowych powierzchni handlowej znajduje się około 260 lokali. Flagowe sklepy polskich i światowych marek, eleganckie restauracje i kawiarnie, kino, sala zabaw, centrum medyczne i klub fitness czynią ofertę bardzo bogatą i odpowiadającą na niemal wszystkie potrzeby klientów. Otwarty w 2004 roku obiekt na starcie odniósł komercyjny sukces, który trwa do dziś – Westfield Arkadia to „centrum pierwszego wyboru” dla prestiżowych brandów wchodzących na rynek polski. Wśród kluczowych sklepów znajdują się między innymi: Victoria’s Secret, Peek&Cloppenburg, Sephora, Douglas, Zara, H&M, Huawei, Xiaomi.

Architektura obiektu to kreatywne połączenie amerykańskiej wizji centrów handlowych z europejską tradycją miejskich pasaży. Wrażenie robi przestronne Theatrum rozpościerające się zaraz za wejściami głównymi – to miejsce licznych wydarzeń czy koncertów, które może pomieścić setki klientów. Otwarta w 2017 roku strefa Grand Kitchen stanowi miejsce spotkań rodzinnych, towarzyskich czy biznesowych dla tych, którzy chcieliby oderwać się od miejskiego zgiełku. Wyróżnikiem w skali kraju z pewnością jest nowocześnie i funkcjonalnie zaaranżowany zielony teren zewnętrzny z fontanną. Pod koniec 2018 roku został otwarty również ogólnodostępny plac zabaw dla dzieci zaprojektowany zgodnie z najnowszymi trendami. Centrum zostało docenione za oryginalność projektu i aktywności, za co otrzymało kilkanaście nagród i wyróżnień branżowych.

Istotnym elementem działalności centrum Westfield Arkadia są spektakularne, cieszące się dużą popularnością wydarzenia specjalne o zróżnicowanej tematyce. Nie brakuje też koncertów popularnych polskich i zagranicznych wykonawców.

Dla naszych stałych klientów dostępnych jest wiele udogodnień i usług na najwyższym poziomie za sprawą programu lojalnościowego Westfield Club, takich jak: zakupy ze stylistą, pomoc asystenta zakupowego, a nawet przegląd szafy w domu klienta. Od niedawna wprowadziliśmy nową odsłonę programu Cashback – innowacyjną możliwość otrzymywania zwrotu części pieniędzy wydawanych na zakupy w naszym centrum. Dzięki temu, zbierając punkty, można otrzymać do 150 złotych zwrotu za zakupy rocznie, automatycznym przelewem, prosto na konto bankowe.
Obiekt jest w pełni dostosowany do potrzeb osób z ograniczoną mobilnością. Westfield Arkadia cechuje dbałość o środowisko – zielony dach z miejską pasieką, udogodnienia dla osób dojeżdżających alternatywnymi środkami transportu czy konsumowanie zielonej energii, to tylko część zastosowanych w centrum rozwiązań.
Westfield Arkadia jest przyjazne rodzinom – zewnętrzny plac zabaw, pokoje rodzinne wyposażone w przewijaki, mikrofalówki, miejsca z fotelikami do karmienia, specjalne podgrzewacze dla najmłodszych, zabawki mobilne w składa się na pokaźny wachlarz udogodnień dla tej grupy klientów. Na terenie całego centrum działa bezpłatna sieć WiFi.

SCF MAGAZINE

Czasopismo rynku retail

Zobacz

Codzienny newsletter

Rejestracja

Targi centrów handlowych

Weź udział