Westfield Arkadia ma pięciu nowych najemców

Westfield Arkadia poszerzyła swoją ofertę o pięć nowych lokali. Klienci mogą udać się do salonu z elegancką odzieżą kobiecą marki Molton, odwiedzić butik Guess Kids – jeden z pierwszych butików marki Guess w Polsce, oferujący wyłącznie odzież dziecięcą. Wśród nowości znalazł się również sklep Eurofirany z tkaninami do dekoracji okien najwyższej jakości oraz innymi akcesoriami ozdobnymi do domu. Natomiast w food court otworzyła się pizzeria Love It Pizza oraz stoisko Crazy Bubble, serwujące oryginalne bubble tea.

Centrum handlowe Westfield Arkadia to największe centrum handlowe w Polsce, w którym można kupić produkty marek światowych i polskich. Centrum stale poszerza swoją ofertę, aby odpowiadać na różnorodne potrzeby klientów.

Mocna końcówka roku

Westfield Arkadia to doskonałe miejsce premier nowych marek i konceptów. W listopadzie swoje otwarcie miał butik Guess Kids. To dziecięca linia znanej amerykańskiej marki Guess, która wyznacza trendy mody dziecięcej, łącząc w swoich kolekcjach nowoczesne elementy z klasycznymi krojami. Tak jak w przypadku kolekcji dla dorosłych, ubrania dla dzieci wykonane są z materiałów najwyższej jakości oraz charakteryzują się tak ważną dla dzieci funkcjonalnością i swobodną estetyką.

Do bogatej oferty marek odzieżowych dla kobiet dołączył butik marki Molton. To polska marka premium z ponad trzydziestoletnią tradycją. Kolekcje marki stanowią połączenie ponadczasowej klasyki z najnowszymi trendami modowymi. W butiku można zaopatrzyć się w ponadczasowe elementy kobiecej garderoby, takie jak wełniane płaszcze, klasyczne garnitury, kobiece sukienki czy jedwabne koszule.

PARTNER PORTALU

Kaufland

Osoby szukające dodatków do domu zainteresuje oferta sklepu Eurofirany, w której znajdą zarówno produkty z wysokiej jakości tkanin, takie jak firany, zasłony, pościele czy narzuty, jak i również dodatki – ceramika, kwiaty, obrazy, dekoracje świąteczne i wiele innych.

W Westfield Arkadia nie zabrakło również nowej propozycji w ofercie gastronomicznej. Wszyscy wielbiciele dobrego jedzenia mogą spróbować prawdziwej włoskiej pizzy w Love It Pizza. Restauracja zaprasza również do spróbowania wyjątkowego autorskiego deseru – foccaci z Nutellą.

Wszystkich wielbicieli bubble tea ucieszy fakt otwarcia stoiska Crazy Bubble. Bubble tea to oryginalny napój herbaciany z Tajwanu, który daje nieskończone możliwości personalizacji, przez co każdy klient może stworzyć swoje ulubione połączenie smakowe. Wystarczy przyjść na stoisko marki i wybrać spośród gotowych receptur lub skomponować swoją własną mieszankę smakową.

— Jesteśmy bardzo zadowoleni z nowo otwartych lokali i nawiązania współpracy z liczącymi się markami. Zależy nam na tym, by oferta centrum handlowego była zróżnicowana, aby każdy klient znalazł coś dla siebie. Jesteśmy dumni, że kolejne marki otwierają lokale w Westfield Arkadia, dzięki czemu możemy sprostać oczekiwaniom naszych klientów – mówi Sławomir Kuliński, Rzecznik Prasowy Westfield Arkadia

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Numer 1 w Polsce

Westfield Arkadia w Warszawie to największe centrum handlowe w Polsce. Na 118 tysiącach metrów kwadratowych powierzchni handlowej znajduje się około 260 lokali. Flagowe sklepy polskich i światowych marek, eleganckie restauracje i kawiarnie, kino, sala zabaw, centrum medyczne i klub fitness czynią ofertę bardzo bogatą i odpowiadającą na niemal wszystkie potrzeby klientów. Otwarty w 2004 roku obiekt na starcie odniósł komercyjny sukces, który trwa do dziś – Westfield Arkadia to „centrum pierwszego wyboru” dla prestiżowych brandów wchodzących na rynek polski. Wśród kluczowych sklepów znajdują się między innymi: Victoria’s Secret, Peek&Cloppenburg, Sephora, Douglas, Zara, H&M, Huawei, Xiaomi.

Architektura obiektu to kreatywne połączenie amerykańskiej wizji centrów handlowych z europejską tradycją miejskich pasaży. Wrażenie robi przestronne Theatrum rozpościerające się zaraz za wejściami głównymi – to miejsce licznych wydarzeń czy koncertów, które może pomieścić setki klientów. Otwarta w 2017 roku strefa Grand Kitchen stanowi miejsce spotkań rodzinnych, towarzyskich czy biznesowych dla tych, którzy chcieliby oderwać się od miejskiego zgiełku. Wyróżnikiem w skali kraju z pewnością jest nowocześnie i funkcjonalnie zaaranżowany zielony teren zewnętrzny z fontanną. Pod koniec 2018 roku został otwarty również ogólnodostępny plac zabaw dla dzieci zaprojektowany zgodnie z najnowszymi trendami. Centrum zostało docenione za oryginalność projektu i aktywności, za co otrzymało kilkanaście nagród i wyróżnień branżowych.

Istotnym elementem działalności centrum Westfield Arkadia są spektakularne, cieszące się dużą popularnością wydarzenia specjalne o zróżnicowanej tematyce. Nie brakuje też koncertów popularnych polskich i zagranicznych wykonawców.

Dla naszych stałych klientów dostępnych jest wiele udogodnień i usług na najwyższym poziomie za sprawą programu lojalnościowego Westfield Club, takich jak: zakupy ze stylistą, pomoc asystenta zakupowego, a nawet przegląd szafy w domu klienta. Od niedawna wprowadziliśmy nową odsłonę programu Cashback – innowacyjną możliwość otrzymywania zwrotu części pieniędzy wydawanych na zakupy w naszym centrum. Dzięki temu, zbierając punkty, można otrzymać do 150 złotych zwrotu za zakupy rocznie, automatycznym przelewem, prosto na konto bankowe.
Obiekt jest w pełni dostosowany do potrzeb osób z ograniczoną mobilnością. Westfield Arkadia cechuje dbałość o środowisko – zielony dach z miejską pasieką, udogodnienia dla osób dojeżdżających alternatywnymi środkami transportu czy konsumowanie zielonej energii, to tylko część zastosowanych w centrum rozwiązań.
Westfield Arkadia jest przyjazne rodzinom – zewnętrzny plac zabaw, pokoje rodzinne wyposażone w przewijaki, mikrofalówki, miejsca z fotelikami do karmienia, specjalne podgrzewacze dla najmłodszych, zabawki mobilne w składa się na pokaźny wachlarz udogodnień dla tej grupy klientów. Na terenie całego centrum działa bezpłatna sieć WiFi.