Bolt uruchomił usługę dostawy zakupów Bolt Market w Warszawie

Bolt uruchomił usługę Bolt Market w Warszawie – pozwala ona szybko i wygodnie zamówić zakupy w aplikacji Bolt Food. Platforma dostarcza zamówienie w 15 minut w obszarze kilku kilometrów, klientki i klienci mogą wybierać spośród szerokiej oferty produktów. W pierwszym tygodniu działania Bolt Market na zamawiających czeka bezpłatna dostawa w obszarze 4 km jak również zniżki na dostawę zamówień złożonych z bardziej oddalonych miejsc.

By skorzystać z Bolt Market, wystarczy pobrać aplikację Bolt Food i dodać kartę płatniczą. Osoby, które korzystają już z aplikacji Bolt lub Bolt Food mogą pominąć ten krok, ponieważ dane automatycznie się kopiują. Wyselekcjonowany asortyment dodawany jest do koszyka, przed potwierdzeniem zamówienia aplikacja pokazuje koszt oraz przewidywany czas dostawy. Następnie zamówienie jest odbierane z lokalizacji przez kurierkę lub kuriera i transportowane do wybranego w aplikacji miejsca. Po potwierdzeniu dostawy przez kuriera z karty dodanej w aplikacji pobierana jest odpowiednia kwota. W obszarze kilku kilometrów zakupy zostaną dostarczone w ciągu 15 minut. Wszystkie dostawy są bezkontaktowe.

R E K L A M A

Szybka dostawa, bez wychodzenia z domu

– W aplikacji Bolt staramy się wychodzić naprzeciw codziennym potrzebom naszych klientów. Szybka dostawa, bez wychodzenia z domu i bogata oferta produktów to odpowiedź na codzienne sytuacje, które spotykają nasze użytkowniczki i użytkowników. Oprócz szerokiego asortymentu i konkurencyjnych cen, ważna jest dla nas współpraca z lokalnymi dostawcami – powiedziała Agnieszka Cymbała, Country Manager, Bolt Market w Polsce.

W najbliższej przyszłości Bolt Market rozszerzy obszar realizacji dostaw, a zespół będzie dalej pracował nad zwiększeniem liczby lokalizacji i dostępnych produktów.

– Uruchamiając Bolt Market w Polsce wykorzystujemy nasze doświadczenie i kompetencje w zakresie dostaw żywności i logistyki, istniejącą technologię oraz flotę dostawców, aby zapewnić jak najlepszą jakość obsługi. Bolt Food po dwóch latach działa w ponad 50 miastach i 20 krajach w Europie i Afryce, ma 3 miliony zarejestrowanych klientów na całym świecie. Mamy nadzieję, że zaoferowanie nowej usługi tylko przyspieszy tempo naszej ekspansji w Polsce – dodaje Agnieszka Cymbała.

PARTNERZY PORTALU

Fact White Cat

 

 

 

 

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codzienny newsletter dla profesjonalistów rynku centrów handlowych