NEINVER otwiera Akademię FACTORY

Akademia FACTORY, wyjątkowa przestrzeń nauki i pracy, skupiająca aktywności dla mieszkańców Śląska i partnerów biznesowych NEINVER, została otwarta w FACTORY Gliwice.  To pierwszy taki projekt czołowego operatora outletów w Polsce. 

– Przygotowaliśmy kompleksowy program obejmujący szereg aktywności wspierających naszych najemców i pracowników sklepów, w ramach autorskiego projektu NEINVER
pod nazwą „FACTORY Retail Academy”. Uznaliśmy, że FACTORY Gliwice, jako najmłodsze centrum w naszym portfolio, będzie świetnym miejscem na jego debiut. W kolejnym etapie zamierzamy wdrożyć go w pozostałych lokalizacjach – mówi Ewa Spychalska, International Retail Manager NEINVER. – W programie skrojonym specjalnie dla FACTORY Gliwice rozbudowaliśmy zwłaszcza część szkoleniową oraz działania budujące społeczność w ramach centrum. Wiele naszych aktywności odbywać się będzie właśnie w nowo powstałej przestrzeni Akademii FACTORY – zaznacza Ewa Spychalska.

Wsparcie dla najemców

NEINVER wspiera najemców w wielu obszarach funkcjonowania sklepów. Nowa przestrzeń Akademii FACTORY umożliwi prowadzenie na miejscu spotkań dla pracowników poszczególnych marek, organizację procesów rekrutacyjnych czy szkoleń  – wewnętrznych,,jak również organizowanych przez zarządcę obiektu. We współpracy z regionalnymi szefami poszczególnych marek, NEINVER zbiera potrzeby szkoleniowe zespołów sprzedażowych, a w kolejnym etapie przygotowuje specjalne spotkania treningowe oraz towarzyszące im badania dot. obsługi klienta czy konkursy motywacyjne. Wśród nich znajdują się szkolenia z zakresu kompetencji menadżerskich, zasad Visual Merchandisingu i stylizacji, obsługi klienta, wyznaczania celów czy budowania sprzedaży od podstaw.

Akademia FACTORY dla mieszkańców Śląska

– Uruchomienie Akademii FACTORY to wyraz naszego społecznego zaangażowania w codzienne życie mieszkańców Śląska i rozwój lokalnych społeczności. Naszą inspiracją była chęć stworzenia unikalnego miejsca, które dopełni ofertę dodatkową outletu. FACTORY Gliwice to centrum udanych zakupów, ale również miejsce sprzyjające ciekawym formom spędzania wolnego czasu – mówi Małgorzata Pastuszka, dyrektor FACTORY Gliwice.

Dla najmłodszych rozpoczęto już cykl zajęć dodatkowych z języka angielskiego, z profesjonalnymi lektorami wyspecjalizowanymi w bezpośredniej nauce języka nastawionej na szybkie postępy i konwersacje. Zajęcia, prowadzone przez Szkołę Językową „Say OK”, działającą na co dzień w Rudzie Śląskiej, Zabrzu i Gliwicach, odbywają się w dwóch grupach: 6-8 lat oraz 9-11 lat. Mali klienci FACTORY Gliwice uczestniczą również w zajęciach z robotyki, wykorzystujących klocki LEGO Spike. Prowadzi je chorzowski Uniwersytet Rozwoju.
To propozycja dla dzieci od 8 do 12 lat. Dla wszystkich grup wiekowych dostępna jest też biblioteka multimedialna z ciekawymi książkami – dla dzieci i dorosłych. Wszystkie aktywności edukacyjne są bezpłatne.

Akademia FACTORY została otwarta w pasażu handlowym FACTORY Gliwice. To przestrzeń z dominująca bielą i wielkopowierzchniowymi szklanymi witrynami, z naturalną roślinnością. Kolorowe, pastelowe stoły i krzesła dla dorosłych oraz dzieci służyć mają organizowanym tam spotkaniom i zajęciom edukacyjnym. Przygotowano też kącik zabaw oraz miejsce relaksu
z wygodnymi fotelami i stolikiem kawowym.

18 outletów plus 5 parków

NEINVER to hiszpańska, wielonarodowa firma specjalizująca się w inwestycjach na rynku nieruchomości komercyjnych i logistycznych, budowaniu obiektów handlowych i zarządzaniu nimi. Ten wiodący zarządca centrów outlet w Hiszpanii i Polsce oraz drugi pod względem wielkości w Europie posiada dwie marki własne: The Style Outlets i FACTORY. Firma NEINVER, założona w 1969 roku, zarządza 18 centrami outlet oraz 5 parkami handlowymi, współpracując z 800 markami w sześciu krajach europejskich: Francji, Niemczech, Włoszech, Polsce, Hiszpanii i Holandii.

NEINVER w Polsce zarządza siecią pięciu outletów FACTORY: w Warszawie (Annopol i Ursus), Krakowie, Poznaniu i Gliwicach oraz parkiem handlowym Futura w Krakowie.

 

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codzienny newsletter dla profesjonalistów rynku centrów handlowych