Strona główna Newsletter SCF 2023 Spring

Galerii Grodova będzie bogatsza o salon YES

Rok 2021 był dla Napollo, mimo covidowych utrudnień, korzystny pod względem rozwoju biznesowego i nic nie zapowiada, by w 2022 miało się to zmienić. Inwestor poszerza ofertę w galeriach, w tym w podwarszawskiej galerii Grodova w Grodzisku Mazowieckim.

Koniec 2021 roku to dobry czas dla Napollo, które nieustannie, mimo pandemii, planuje kolejne otwarcia swoich obiektów i podpisuje umowy z nowymi najemcami.

Oferta wciąż się rozwija

W Galerii Grodova udało się zebrać satysfakcjonujący pakiet marek, które zachęcają klientów do stacjonarnych odwiedzin galerii – mieszkańcy Grodziska mogą wybierać spośród oferty elektroniki (marki takie jak RTV Euro AGD czy Teletorium), rozrywki i asortymentu dla dzieci (Empik, Smyk), zdrowia i urody (Cosmedica, Rossmann, Ziaja) czy oferty usług (Itaka, Kantor, Optyk, Play). Dla klientów nastawionych na zakupy spożywcze czeka Stokrotka. Galeria Grodova to także szeroka oferta odzieżowa – można tu odwiedzić Diverse, Ellegant Moda Męska, Medicine Everyday Therapy, Pepco, Quiosque, Top Secret oraz markę 4F, która niedawno dołączyła do grona najemców. To kolejny, obok Martes Sport, salon w Galerii Grodova, dedykowany pasjonatom sportu.

Rekalma Apsys
r e k l a m a

– To jednak nie wszystko, bo oferta wciąż się rozwija – w 2022 roku, na wiosnę, planowane jest otwarcie salonu YES – lubiany jubiler to nowa propozycja dla naszych klientów – mówi Dorota Beltrani, Dyrektor Komercjalizacji i Zarządzania w Grupie NAPOLLO.

– Poszerzamy ofertę handlową, jednocześnie pozostawiając Galerię Grodową przyjemnym do zakupów miejscem. Dbamy o komfort klientów, dlatego galeria znajduje się w centrum miasta, a do tego zapewnia darmowy parking – dodaje Beltrani.

Niedługo 5 urodziny

Pięciolecie istnienia Galerii Grodovej to świetna okazja do przypomnienia mieszkańcom Grodziska Mazowieckiego o jej zaletach i ofercie. Już niedługo z okazji piątych urodzin Galerii Grodova, klienci będą mogli liczyć na niespodzianki i dodatkowe promocje – szczegóły będzie można poznać, obserwując profil galerii w social mediach oraz stronę internetową.

Właścielem projektu jest Napollo. To polska, doświadczona firma, która prowadzi działalność inwestycyjną od czternastu lat. Zarządza pełnym procesem inwestycyjnym, od pozyskania nowych gruntów, koordynacji  realizacji budów, finansowania do komercjalizacji projektów handlowych, budowy i sprzedaży inwestycji mieszkaniowych i zarządzania nieruchomościami. Zwiększając tempo i zakres ekspansji, dwa lata temu Grupa została wzmocniona przez doświadczonych menedżerów. Dzisiaj strategia Grupy Napollo zarządzana jest przez Sławomira Zawadzkiego, eksperta w branży deweloperskiej i handlowej z wieloletnim doświadczeniem. Działalność operacyjna została przekazana w ręce Doroty Beltrani i Wojciech Orlofa, znanych od lat w branży jako specjaliści w zakresie planowania i komercjalizacji oraz zarządzania, a za finanse odpowiedzialny jest ekspert w zakresie inwestycji kapitałowych Michał Głowala. Głównym filarem rozwoju firmy w zakresie budownictwa komercyjnego są parki handlowe znane jako N-Parki. Oferują wygodne zakupy blisko domu, w miastach powyżej 10 tysięcy mieszkańców i o powierzchni najmu do ok.  15 000 m2. N-Parki posiadają lokalizacje w całej Polsce. Najnowszy N-Park w Gorzowie Wielkopolskim przy ul. Pomorskiej, otwarto w październiku br. Z kolei w Poznaniu przy ul. Promienistej zakończono w tym roku modernizację i rekomercjalizację pasażu z Eurospar, Rossmann, Pepco, RTV Euro AGD i Inmedio. Ruszyła już także budowa N-Parku w podwrocławskich Łanach, otwarcie planowane jest na wiosnę 2022. Napollo jest także właścicielem galerii handlowych oraz kilkudziesięciu lokali handlowych.