Strona główna Newsletter SCF 2023 Spring

Grupa Muszkieterów z bardzo dobrymi wynikami sprzedaży

Grupa Muszkieterów zakończyła listopad br. z obrotami na poziomie 8 miliardów złotych, czyli z wynikiem aż o 200 milionów złotych większym niż za cały 2020 rok. Oznacza to wzrost o blisko miliard złotych rok do roku. W podziale na sieci obroty Intermarché wraz ze stacjami paliw wyniosły ponad 4,9 miliardy złotych, natomiast obroty sklepów spod szyldu Bricomarché kształtowały się na poziomie ponad 3 miliardów złotych. 

– Tempo naszego rozwoju nie zwalnia, a obroty Grupy Muszkieterów regularnie rosną. Sukces Grupy potwierdza również obecność w branżowych rankingach, jak chociażby zajęcie miejsca wśród 100 największych firm Europy Środkowo-Wschodniej czy 30 najpopularniejszych franczyz w Polsce. To zasługa wszystkich naszych pracowników, ale przede wszystkim ponad 300 niezależnych przedsiębiorców zrzeszonych w Grupie, którzy poza zarządzaniem swoimi sklepami, wpływają również na kierunek rozwoju organizacji – mówi Marc Dherment, Dyrektor Generalny Grupy Muszkieterów w Polsce. 

Koniec listopada lepszy niż cały 2020

Jeszcze przed końcem bieżącego roku Grupa Muszkieterów osiągnęła obroty na poziomie 8 miliardów złotych, czyli aż o 200 milionów złotych większe niż za cały ubiegły rok. Na sukces Grupy składają się wyniki dwóch niezależnych sieci, czyli Intermarché, zarządzającej supermarketami z branży spożywczej oraz Bricomarché, zarządzającej sklepami z kategorii „dom i ogród”. Obroty sieci Intermarché wraz z działającymi przy placówkach stacjami paliw wyniosły ponad 4,9 miliardy złotych. Obroty składów budowlanych Bricomarché kształtowały się zaś na poziomie ponad 3 miliardów złotych. 

Rekalma Apsys
r e k l a m a

– Przed nami najistotniejsze tygodnie roku dla Intermarché, a również ważne dla Bricomarché. Wyniki całoroczne Grupy Muszkieterów powinny z pewnością przekroczyć 8,5, a nawet zbliżyć się do 9 miliardów złotych, co będzie oznaczało wzrost o ponad 10%. Czas na podsumowanie w liczbach całego roku wkrótce najdzie – mówi Marc Dherment i dodaje – Naszą działalność opieramy na dwutorowym modelu funkcjonowania, dzięki czemu przedsiębiorcy są nie tylko właścicielami placówek, ale również współtwórcami Grupy Muszkieterów. Zmierzamy w bardzo dobrym kierunku, a dzięki współpracy i solidarności rozwija się zarówno cała organizacja, jak i poszczególni przedsiębiorcy oraz ich biznesy.

Modernizacja sklepów

Grupa Muszkieterów kontynuuje ekspansję na polskim rynku stale powiększając portfolio swoich sklepów, jak również inwestując w nowe rozwiązania, m.in. z zakresu e-commerce. W tym roku otwarto kolejne supermarkety, zarówno spod znaku Intermarché, jak i Bricomarché, oraz zmodernizowano istniejące już sklepy zgodnie z konceptem Power. Dodatkowo, odpowiadając na zmianę potrzeb i oczekiwań, Muszkieterowie instalują coraz większą liczbę Bricomatów, czyli boksów do bezkontaktowego odbioru produktów z oferty Bricomarché, jak również udostępniają usługę Drive, ułatwiającą odbiór artykułów spożywczych zamówionych online, w kolejnych lokalizacjach.