Strona główna Newsletter SCF 2023 Spring

Inowrocławski debiut Pizza Hut w Galerii Solnej

Należąca do EPP Galeria Solna jest pierwszą lokalizacją znanej sieci pizzerii Pizza Hut w Inowrocławiu. Najemca poszerzył ofertę food courtu centrum handlowego o bogaty wybór dań, w tym kilkanaście rodzajów pizzy.

Jak wynika z danych Pizza Hut, w 2019 roku klienci pizzerii zjedli łącznie prawie 7 milionów pizz, a przez ostatnie lata popyt na to danie zdaje się nie słabnąć.

Pizza króluje na polskich stołach

– Cieszymy się z kolejnego otwarcia w Galerii Solnej. Pizza Hut to rozpoznawalna i popularna marka, na którą czekali nasi klienci. Nowy lokal stanowi doskonałe uzupełnienie oferty gastronomicznej centrum handlowego i z pewnością spotka się z sympatią i zainteresowaniem mieszkańców Inowrocławia. Zapraszamy do skorzystania z oferty Pizza Hut w przerwie między zakupami w Galerii Solnej czy po rodzinnym spacerze w pobliskim Nowym Parku Solankowym – komentuje Adam Kłos, Asset Manager w EPP.

Serce na talerzu

Pizza Hut jest jedną z najbardziej znanych pizzerii w Polsce. W 2020 roku jako jedyna marka odnotowała wyraźny wzrost pozytywnych opinii konsumentów, dzięki działaniom prowadzonym w ramach akcji #wzywamyposiłki. Firma uruchomiła pomoc służbom medycznym i wprowadziła szczególne zasady bezpieczeństwa we wszystkich restauracjach, a także zorganizowała bezkontaktową dostawę.

Z oferty Pizza Hut w Galerii Solnej można skorzystać na miejscu lub odebrać dania na wynos.
24 tys. GLA

Galeria Solna, jedyne centrum handlowe w Inowrocławiu, dysponuje 24 000 mkw. nowoczesnej powierzchni handlowej z szeroką ofertą handlowo-usługową. W centrum znajdują się m.in.: szeroki wybór sklepów wiodących marek, kawiarnie i food court oraz punkty usługowe. Doskonałą dostępność do obiektu zapewnia dwupasmowa ulica Wojska Polskiego oraz przebiegająca wokół ścieżka rowerowa. Dla zmotoryzowanych klientów przygotowano ponad 900 miejsc parkingowych.

Lider polskiego rynku

EPP jest największym w Polsce właścicielem centrów handlowych pod względem posiadanej powierzchni najmu brutto (GLA). Portfel firmy obejmuje 36 projektów (29 handlowych, 6 biurowych oraz jeden wielofunkcyjny w trakcie planowania) o łącznej wartości ponad 2 mld euro i powierzchni najmu wynoszącej ponad milion mkw. Nieruchomości EPP są zlokalizowane w najbardziej atrakcyjnych polskich miastach o największym popycie konsumenckim i potencjale wzrostu.