Wkrótce SCF 2024 Fall
Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.
Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.
Tape à l’oeil już w listopadzie tego roku zapowiedziała, że z końcem roku zamknie wszystkie stacjonarne sklepy w Polsce. I tak się stało. Francuska sieć z ubraniami dla dzieci pozostaje jednak dostępna w kanale online.
Ostatnie 4 stacjonarne sklepy zostały zamknięte 24 grudnia 2021. Były one zlokalizowane w Auchan Piaseczno, Auchan Komorniki, Auchan Swadzim i Galerii Łomianki.
Tape à l’oeil to marka stworzona 20 lat temu we Francji. Obecnie posiada około 300 sklepów na całym świecie i ciągle się rozwija, aby przedstawić swoją kolekcję w nowych obszarach geograficznych. Marka prowadzi sprzedaż internetową.
W Polsce Tape à l’oeil pojawiło się w 2013 roku wraz z otwarciem swoich pierwszych 10 sklepów w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach i Czeladzi. Marka rozwijała się w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców. Średnia powierzchnia sklepu wynosiła od 100 do 200 m kw.
Tape à l’oeil, to ubrania dla dzieci. Kreuje kolekcje oryginalne, z detalami, które nadają im wyjątkowego charakteru.