Strona główna Newsletter SCF 2023 Spring

Biedronka zamyka 2021 rok otwarciem 50 nowych sklepów

Grudzień jest zawsze niezwykle intensywnym miesiącem w sieci Biedronka. Podobnie było i w tym roku. Sieć otworzyła w grudniu 40 nowych placówek, kolejne 10 ruszyło przed samym Sylwestrem.

 Ostatni kwartał 2021 r. jest dla Biedronki pełen wyzwań. Pod koniec października sieć otworzyła nowe placówki, m.in. w Opocznie, Lubrzy, Ząbkowicach Śląskich, Pławnie, Gliwicach i Warszawie. Ostatniego dnia listopada wystartowały kolejne sklepy – nowe (m.in. Olsztyn, Warszawa, Pisz) i świeżo wyremontowane (m.in. Sosnowiec i Włocławek).

 Grudzień bez hamulca

 W grudniu Biedronka nie zwolniła tempa (do 30.12 włącznie) otworzyła 40 nowych placówek w 10 województwach: lubelskim (Milejów, Chełm, Adamów, Michów, Świdnik), pomorskim (Kielno), zachodniopomorskim (Mścice), wielkopolskim (Ujście, Kleczew, Piła, Stare Miasto, Rokietnica, Szamocin, Rozdrażew, Mochy), dolnośląskim (Świętoszów, Bardo, Wrocław, Milicz, Pielgrzymka), świętokrzyskim (Stąporków, Wiślica, Krasocin, Ostrowiec Świętokrzyski), podkarpackim (Nienadowa, Jasionka, Dębowiec, Nowa Dęba, Żarnowiec – dwa sklepy), warmińsko-mazurskim (Elbląg, Iława, Miłakowo, Mrągowo), małopolskim (Zembrzyce, Szczurowa. Lisia Góra) i mazowieckim (Dębe Wielkie, Kosów Lacki, Michałowice, Goworówek).

Jeszcze przed rozpoczęciem nowego roku kalendarzowego, tj. 31.12 dołączy do nich 10 kolejnych sklepów. Znajdą się one m.in. w Częstochowie, Orzechowie, Warszawie, Gdańsku, Starym Kurowie i Przytocznej.

 Nowe sklepy i 1000 miejsc pracy

– Liczne otwarcia nowych placówek w ostatnim czasie to kolejny dowód na to, jak prężnie rozwijamy się jako największa sieć handlowa w Polsce. Jest to możliwe dzięki ogromnemu zaangażowaniu i oddaniu naszych pracowników. Dodatkowo otwarcia kolejnych placówek pozwoliły stworzyć około 1000 nowych miejsc pracy – mówi Paweł Stolecki, dyrektor operacyjny makroregionu w sieci sklepów Biedronka

Wszystkie z wcześniej wymienionych sklepów spełniają wymogi związane z najnowszym standardem sieci Biedronka, czyli formatem 3.0. Posiadają szerokie, zapewniające wysoki komfort zakupów alejki, przestronne sale sprzedaży i liczne kasy samoobsługowe. Ich liczba we wszystkich sklepach sieci Biedronka to aktualnie około 6,6 tysiąca. W najnowszych placówkach 3.0 dobrze wyeksponowane są strefy promocji, a ustawienie wysp na owoce i warzywa jest jeszcze bardziej przejrzyste. Standardem są też rozwiązania ekologiczne: oświetlenie LED czy urządzenia chłodnicze, działające w oparciu o gaz CO2.