Strona główna Newsletter SCF 2023 Spring

Strategiczne partnerstwo InPost i OLX

InPost  i OLX nawiązały strategiczne partnerstwo w zakresie logistyki przesyłek dostępnych dla użytkowników serwisu ogłoszeniowego OLX. Umowa została podpisana na 5 lat.

– To kolejna bardzo ważna, strategiczna umowa InPost. Współpracujemy praktycznie ze wszystkimi platformami sprzedażowymi działającymi w Polsce. Zakładamy, że już w pierwszym roku współpracy zanotujemy istotne wolumeny kierowane do Paczkomatów® InPost – bo dostawy do naszych Paczkomatów® są najczęściej wybieraną formą dostawy przez klientów e-commerce w Polsce. Nasza infrastruktura jest w pełni przygotowana na obsługę zwiększonego ruchu, gdyż tylko w ubiegłym roku zrealizowaliśmy olbrzymi program inwestycyjny kończąc rok z liczbą ponad 16 tysięcy Paczkomatów®. Wciąż jednak mamy jeszcze przestrzeń dla kolejnych tego typu umów i strategicznych partnerstw – podkreśla Rafał Brzoska, prezes InPost.

Komfort użytkowników

– Usługa Przesyłek OLX cieszy się coraz większą popularnością. Opcja ta dostępna jest już w ponad połowie czyli niemal 13 mln ogłoszeń obecnych na naszej platformie. Cieszymy się na partnerstwo z InPost. To kolejny krok w realizacji naszego celu, którym jest dostarczanie użytkownikom komfortowych rozwiązań – mówi Michał Malewski, general manager OLX.

InPost  to wiodąca platforma dostaw dla e-commerce w Europie. Założony w 1999 roku przez Rafała Brzoskę w Polsce, InPost posiada sieć ponad 19.000 Paczkomatów® w Polsce, Wielkiej Brytanii i Włoszech, a także świadczy usługi kurierskie i fulfillment dla sprzedawców e-commerce w Polsce, współpracując z ponad 40.000 e-sprzedawców.