Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

8 nowych najemców – tak Galeria Wileńska zakończyła 2021 rok

W 2021 roku grono najemców Galerii Wileńskiej powiększyło się o 7 nowych lokali i wyspę handlową. Zmiany nastąpiły zarówno w tradycyjnej ofercie handlowej jak i w gastronomicznej. Chociaż rynek wciąż mierzy się z obostrzeniami związanymi z pandemią COVID-19, to w minionym roku można było zauważyć większą aktywność zarówno najemców jak i współwłaściciela oraz zarządcy centrum – Unibail-Rodamco-Westfield.

Zmiany, które dokonały się w Galerii Wileńskiej w oczywisty sposób przełożyły się na wzrost odwiedzalności isą jasnym znakiem, że mimo rozwoju e-commerce Polacy przede wszystkim cenią sobie zakupy w formie tradycyjnej.

Ruszyła gastronomia

W centrum handlowym przy ul. Targowej otworzyły się aż 3 nowe lokale gastronomiczne – wśród nich Cofix, czyli jedna z najbardziej znanych sieci kawiarni na świecie. Ceny kawy i jedzenia są stałe i bardzo przystępne, przy równoczesnym zachowaniu ich wysokiej jakości. W ofercie poza aromatyczną kawą, znaleźć też można pyszne, świeże kanapki czy sałatki oraz croissanty. Całość oferty ma charakter „Grab&Go” co sprawia, że jest to świetny wybór dla osób, które cenią sobie oszczędność czasu.

W okresie letnim szczególnym zainteresowaniem klientów Galerii Wileńskiej cieszyła się nowa wyspa handlowa z bubble tea. TianFun, bo o tym najemcy mowa, oferuje mleczną herbatę z bąbelkami – rodem z Tajwanu. Marka koncentruje się na klasycznym smaku oraz wysokiej jakości produktów, aby zapewnić naszym klientom prawdziwy smak oryginalnej bubble tea.
Oferta gastronomiczna Galerii Wileńskiej w ubiegłym roku została poszerzona o również o Subway. Amerykańska restauracja słynie z przyrządzanych na oczach klienta gorących kanapek na pieczywie wypiekanym na bieżąco na miejscu.

— Rok 2021 był dla nas bardzo wymagający, mimo to udało nam się podpisać umowy najmu z ciekawymi markami. Niezwykle cieszy mnie rozwój strefy gastronomicznej w Galerii Wileńskiej. Jest to bowiem nie tyko miejsce, w którym można zrobić zakupy, lecz także odpocząć, zjeść lunch czy poczekać na połączenie kolejowe — mówi Marta Chojnacka, dyrektor Galerii Wileńskiej. — Przez cały rok, poza nowymi otwarciami, skupialiśmy się na działaniach na rzecz lokalnej społeczności. Liczę na to, że w 2022 roku nasze centrum handlowe również stanie się miejscem spotkań przy okazji takich inicjatyw jak Spacery po Pradze czy Dni Seniora — dodaje.

W ubiegłym roku do najemców Galerii Wileńskiej dołączyła także marka optyczna Fielmann – szczególnie znana na rynku niemieckim, gdzie funkcjonuje od ok 50 lat. Poza doradztwem w wyborze odpowiednich oprawek, eksperci przeprowadzają badanie wzroku z wykorzystaniem najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych. Fielmann to czwarty lokal optyczny w Galerii Wileńskiej, obok Lynx Optique, Paris Optique, i Vision Express.

Więcej sportu, mody i rozrywki

Od maja 2021 roku klienci Galerii Wileńskiej mogli skorzystać z oferty sklepu sportowego Trygon Sport, w którym dostępne są markowe produkty najwyższej jakości od globalnych producentów i liderów na rynku: Adidas, Nike, Puma, Reebok po wielu innych. Lokal ma powierzchnię 79 metrów kwadratowych.

Galeria Wileńska powiększyła również swoją ofertę modową – do grona najemców dołączyły takie marki jak Italian Fashion oraz Tatuum. W pierwszym z butików można zaopatrzyć się w wygodną odzież domową oraz bieliznę. Designerzy Italian Fashion szczególną uwagę przykładają do ubrań dla kobiet w ciąży i mam karmiących. W przypadku Tatuum na klientów Galerii Wileńskiej czeka oferta mody damskiej oraz męskiej. W ofercie ma produkty typu basic oraz autorskie linie tematyczne, które powstają we współpracy z wybitnymi artystami.

W ubiegłym roku do najemców Galerii Wileńskiej dołączyła także marka optyczna Fielmann – szczególnie znana na rynku niemieckim, gdzie funkcjonuje od ok 50 lat. Poza doradztwem w wyborze odpowiednich oprawek, eksperci przeprowadzają badanie wzroku z wykorzystaniem najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych. Fielmann to czwarty lokal optyczny w Galerii Wileńskiej, obok Lynx Optique, Paris Optique, i Vision Express.

To jednak nie wszystko! Jednym z najemców, który cieszy się ogromną popularnością wśród praskiej młodzieży i rodzin jest Strefa Rozrywki. Miejsce, gdzie można oddać się beztroskiej zabawie na automatach do gier – takich jak wirtualne kręgle, koszykówka czy Rainbow. Do wygrania są naprawdę wartościowe nagrody, a wszystko na wygodnej przestrzeni 128 metrów kwadratowych. Żeby zacząć grać, wystarczy złotówka.

W sercu Pragi -Północ

Galeria Wileńska to nowoczesne centrum handlowe, mieszczące się w samym sercu warszawskiej Pragi-Północ. Zarządcą i właścicielem obiektu jest grupa Unibail-Rodamco-Westfield. Jest to miejsce pierwszego wyboru dla większości mieszkańców i przejezdnych oraz turystów licznie odwiedzających prawą stronę Wisły. Wśród sklepów i lokali obecnych na terenie Galerii Wileńskiej znajdują się m.in: CCC, Sephora, Reserved, Bershka, Stradivarius, Flying Tiger, Starbucks, Homla czy Empik. Na klientów czeka szeroka oferta gastronomiczna oraz hipermarket Carrefour. Dostosowując się do potrzeb klientów, Galeria Wileńska stale poszerza ofertę sklepów i punktów usługowych.
Galeria Wileńska od samego początku istnienia aktywnie uczestniczy w życiu prażan, angażując się w szereg zintegrowanych działań, od lat prowadzonych na prawym brzegu Wisły. Współpraca z lokalną społecznością to jeden z filarów strategii CSR grupy Unibail-Rodamco-Westfield tzw. „Better Places 2030”. W galerii od kilku lat organizowane są cyklicznie warsztaty kreatywne dla dzieci i młodzieży, które stały się jej wizytówką. Większość działań w Galerii prowadzona jest wspólnie z praskimi partnerami.