scf-news-retailnet-pl-logo-white.svg

Netto: 200 nowych sklepów w osiem miesięcy

netto-cieszyn

20 stycznia otwarte zostaną kolejne sklepy w ramach konwersji Tesco, a wraz z nimi sieć Netto przekroczy liczbę 600 placówek w Polsce. To kolejny ważny kamień milowy, który w krótkim czasie osiągnęło Netto. Dynamiczny rozwój sieci z 400 sklepów w maju 2021 r. do 600 w styczniu 2022 r. to efekt przede wszystkim sprawnie prowadzonej integracji Tesco z Netto, która jest w końcowej fazie realizacji.

Od momentu zeszłorocznego przejęcia sklepów Tesco pojawiło się w Polsce już 200 sklepów Netto. 12 z nich to zupełnie nowe placówki, a 188 to te po konwersji. Na 20 stycznia zaplanowane jest otwarcie ośmiu kolejnych sklepów, wśród których znajdzie się również 600. Netto w Polsce – zlokalizowane w Bielsko-Białej.

Netto nie zwalnia tempa

– Ostatnie osiem miesięcy było dla nas bardzo intensywne. Otworzyliśmy kolejno nasz 400. sklep na koniec maja i 500. na koniec września. W Netto nie zwalniamy tempa i już na początku roku otwieramy kolejne punkty, dzięki czemu nasza sieć poszerza się właśnie do 600 sklepów w kraju – mówi Hugo Mesquita, CEO Netto Polska. – Na tak dynamiczny rozwój Netto ma wpływ przede wszystkim integracja z Tesco, która jest bardzo złożonym i wielowątkowym procesem. Odpowiada za nią zaangażowany zespół wewnętrzny i sprawdzeni partnerzy biznesowi.

Konwersja na finiszu

Poza Bielsko-Białą 20 stycznia Netto otworzy swoje sklepy również w siedmiu innych miejscowościach, tj. w Wałbrzychu, Terespolu, Białymstoku, Odolanowie, Świętochłowicach, Gubinie oraz Włodawie. Wraz z realizacją wymienionych otwarć sklepów po zmianie szyldu na Netto proces konwersji sieci Tesco będzie zrealizowany w 80 proc. Pozostałe otwarcia planowane są jeszcze w pierwszym kwartale 2022 r.

– Intensywny rozwój Netto dał nam możliwość skokowego wzrostu w krótkim czasie, a tym samym pozwolił na dotarcie do nowych klientów poprzez pojawienie się w miejscowościach, w których nas dotąd nie było. To ogromna szansa, ale i wyzwanie – udowodnić, że wszyscy ci, którzy nam zaufali i robią regularnie zakupy w naszych sklepach, nie mylą się, bo zwyczajnie opłaca się kupować w Netto – podkreśla Hugo Mesquita.

 

 

Facebook
LinkedIn
PARTNERZY
PULS RYNKU
SCF DATABASE

Najemcy

netto-logo
artykuły spożywcze
Lokalizacji: 650
Netto to sieć handlowa, która w ciągu 25 lat swojej obecności na polskim rynku, wypracowała pozycję jednego z największych sprzedawców…
Baza danych

Firmy

Netto Polska to wywodząca się z Danii sieć handlowa działająca na polskim rynku od 25 lat. Netto jest jedną z…
Baza danych

Codzienny newsletter
SCF News | Retailnet.pl

dla profesjonalistów rynku centrów handlowych
logo blue SCF News - Retailnet.pl-clear
Codzienny newsletter

dla profesjonalistów rynku centrów handlowych: najemców, deweloperów i inwestorów.

Subscribe

* indicates required