Moda ściąga do Gemini Park Tarnów

Centrum handlowe z mniejszego miasta może stać się ważnym ośrodkiem mody dla dużego regionu, przyciągając swoim potencjałem biznesowym topowe marki. Przykładem jest Gemini Park Tarnów. Koniec ubiegłego roku przyniósł tu szereg nowych najemców.

– Ostatni kwartał minionego roku był bardzo owocny. Do grona najemców centrum handlowego dołączyły zarówno doskonale znane oraz unikalne w skali regionu krajowe i międzynarodowe marki, jak również – co istotne – aż 2 dynamicznie rozwijające się na polskim rynku sklepy multibrandowe, które wniosły do oferty kilkadziesiąt topowych marek modowych – wylicza – Joanna Zemczak, Head of Lease w Gemini Holding.

W sumie nowi najemcy segmentu mody zajęli w Gemini Park blisko 2800 m kw. Największym debiutem był HalfPrice.  Segment modowy zasiliły również marki kaes oraz PUMA, a także Lee Cooper, który zadebiutował w nowym koncepcie.

– Ogromnym potencjałem obiektu, który dostrzegają marki, jest jego niezwykle szeroki rynek, obejmujący blisko milion potencjalnych klientów, a co za tym idzie wychodzący daleko poza Tarnów. To czyni naszą galerię obiektem o zasięgu regionalnym, o takim samym potencjale, jaki mają np. duże centra w Krakowie – mówi Zbigniew Nowak, dyrektor Gemini Park Tarnów.

Ważnym elementem jest także podejście obiektu do lokalności. – Uważnie śledzimy oczekiwania klienta na lokalnym rynku, analizujemy je i ujmujemy w naszej strategii leasingowej tak, aby tenant-mix odpowiadał także nowym potrzebom zakupowym klienta, zwłaszcza z dominujących dziś pokoleń – milenialsów, Z i alfa. To świadome podejście do rozwoju, którego najlepszym dowodem są ostatnie otwarcia i kolejne zaplanowane na 2022 rok – mówi Nowak

– Nie bez znaczenia są także inne elementy. Od lat Gemini Park rozwija swoje customer experience, które opiera się m.in. na wysokim standardzie obsługi klienta czy też czytelności layoutu galerii. Stale także inwestujemy w obiekt, usprawniając obszary, w których jest to niezbędne. Jesteśmy także niezwykle aktywni na polu marketingowym. Podejmowane przez nas działania nie tylko wspierają działalność najemców – w tym sprzedaż czy rozpoznawalność oferty na lokalnym rynku, ale także umacniają pozycjonowanie Gemini Park np. poprzez liczne kampanie czy wydarzenia specjalne – dodaje.

 

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codzienny newsletter dla profesjonalistów rynku centrów handlowych