Pod szyldem ABC – największej detalicznej sieci handlowej, organizowanej przez Grupę Eurocash – działa obecnie ponad 9 tys. lokalnych sklepów w całej Polsce, prowadzonych przez niezależnych przedsiębiorców, co niezmiennie zapewnia jej pozycję lidera sieci franczyzowych. Od kwietnia 2021 r. już 700 sklepów przeszło zmianę identyfikacji wizualnej. Marka ma też intensywne plany rozwoju w tym roku.
Sukcesy 2021
– Oprócz wielu zrealizowanych projektów oraz bardzo dobrych wyników biznesowych, rok 2021 pozwolił nam również na spotkania i budowanie relacji z klientami, dostawcami i partnerami biznesowymi, co jest dla nas podstawową wartością w biznesie. Udało nam się także zorganizować wydarzenia hybrydowe, takie jak e-Kongres ABC dla franczyzobiorców, Konferencja ABC dla dostawców czy obecność sieci na Targach Franczyzy w Warszawie. W obecnych czasach szczególnie doceniamy każdą możliwość kontaktu – mówi Tomasz Michalewicz, Dyrektor ds. sieci ABC.
Plany 2022
Dalszy rozwój marki ABC to przede wszystkim kontynuacja procesu rebrandingu i ekspansji sieci. W ramach wsparcia technologicznego przedsiębiorców marka planuje wprowadzenie w najbliższych miesiącach aplikacji mobilnej zintegrowanej z kartą lojalnościową oraz przypisanymi do niej promocjami. Aplikacja pozwoli właścicielom personalizować ofertę swojego sklepu w odpowiedzi na zmieniające się potrzeby konsumentów, a tym samym jeszcze silniej budować relacje z klientami.
– Obecna sytuacja na rynku, rosnąca inflacja i liczne zmiany prawne oraz podatkowe to największe wyzwania tego roku. Dlatego sieć ABC planuje kolejne kampanie marketingowe oraz oferty promocyjne, które będą wsparciem sprzedaży dla franczyzobiorców – dostępne we wszystkich 180 hurtowniach Eurocash Cash & Carry w całej Polsce. Nasi partnerzy mogą liczyć również na wsparcie merytoryczne z naszej strony. Szykujemy dla nich szkolenia, webinary i konsultacje z najlepszymi specjalistami. Pomimo licznych wyzwań jesteśmy przekonani, że to będzie kolejny dobry rok w branży – dodaje Tomasz Michalewicz.