Netto z siedmioma nowymi sklepami

Sieć Netto stale się rozrasta. W bieżącym tygodniu na mapie Polski pojawiło się aż siedem nowych sklepów, których otwarcie jest wynikiem konwersji istniejących dotychczas marketów Tesco w nowoczesne dyskonty Netto 3.0.
Aż cztery z siedmiu miast, w których otwarto konwertowane sklepy powitało Netto po raz pierwszy. Mowa o Przemyślu, Raszynie, Żaganiu i Żychlinie. Nowe placówki pojawiły się także w Dąbrowie Górniczej, Nowym Mieście Lubawskim (drugi otwarty sklep w obu tych miastach), oraz Grudziądzu (czwarty sklep). Obiekty zajmują powierzchnię od 650 m² do 1900 m². Największy sklep został udostępniony klientom w Żaganiu. Rozwój sieci duńskich dyskontów to efekt konwersji trwającej od 2021 r., kiedy to UOKiK pozytywnie zaopiniował przejęcie polskiej części biznesu Tesco przez właściciela sieci Netto – Salling Group.
– Cotygodniowe otwarcia wpisały się w kalendarz naszych działań. Cieszymy się, że dzięki sprawnej współpracy z naszymi partnerami kolejne placówki Netto powstają w całej Polsce, a na mapie naszego zasięgu pojawiają się miasta, które dotychczas nie mogły korzystać z naszej oferty – mówi Patrycja Kamińska, PR Manager Netto.