scf-news-retailnet-pl-logo-white.svg

Netto z siedmioma nowymi sklepami

netto-otwrcie-sklep

Sieć Netto stale się rozrasta. W bieżącym tygodniu na mapie Polski pojawiło się aż siedem nowych sklepów, których otwarcie jest wynikiem konwersji istniejących dotychczas marketów Tesco w nowoczesne dyskonty Netto 3.0.

Aż cztery z siedmiu miast, w których otwarto konwertowane sklepy powitało Netto po raz pierwszy. Mowa o Przemyślu, Raszynie, Żaganiu i Żychlinie. Nowe placówki pojawiły się także w Dąbrowie Górniczej, Nowym Mieście Lubawskim (drugi otwarty sklep w obu tych miastach), oraz Grudziądzu (czwarty sklep). Obiekty zajmują powierzchnię od 650 m² do 1900 m². Największy sklep został udostępniony klientom w Żaganiu. Rozwój sieci duńskich dyskontów to efekt konwersji trwającej od 2021 r., kiedy to UOKiK pozytywnie zaopiniował przejęcie polskiej części biznesu Tesco przez właściciela sieci Netto – Salling Group.

– Cotygodniowe otwarcia wpisały się w kalendarz naszych działań. Cieszymy się, że dzięki sprawnej współpracy z naszymi partnerami kolejne placówki Netto powstają w całej Polsce, a na mapie naszego zasięgu pojawiają się miasta, które dotychczas nie mogły korzystać z naszej oferty – mówi Patrycja Kamińska, PR Manager Netto.

Innowacyjny koncept

Zgodnie z polityką rozwojową sieci wszystkie nowo otwarte sklepy Netto utrzymane są w nowoczesnym formacie 3.0 nawiązującym do skandynawskich korzeni firmy. W sferze wizualnej 3.0 to minimalistyczny wystrój wnętrz, który zapewnia komfort zakupów dzięki szerokim alejkom, neutralnemu oświetleniu oraz zastosowaniu naturalnych materiałów wyposażenia wnętrz. Dodatkowo w dyskontach w Żaganiu, Grudziądzu, Żychlinie, Przemyślu i Raszynie klientom udostępniono kasy samoobsługowe. W tej chwili dysponuje nimi już ponad 60 sklepów Netto, a plan na rok 2022 r. zakłada uruchomienie kas w kolejnych 140 sklepach.

Konsekwentna realizacji strategii

Otwarcia nowych sklepów w Przemyślu, Raszynie, Żaganiu, Żychlinie, Dąbrowie Górniczej, Nowym Mieście Lubawskim i Grudziądzu to konsekwentna realizacja strategii Netto. Sieć nie zwalnia tempa. Jeszcze w maju 2021 r. posiadała w Polsce 400 sklepów, obecnie jest to już ponad 600 placówek. Jak zapowiadają przedstawiciele sieci proces konwersji Tesco w Netto zakończy się jeszcze w pierwszym kwartale tego roku.

 

Facebook
LinkedIn
PARTNERZY
PULS RYNKU
SCF DATABASE

Najemcy

netto-logo
artykuły spożywcze
Lokalizacji: 650
Netto to sieć handlowa, która w ciągu 25 lat swojej obecności na polskim rynku, wypracowała pozycję jednego z największych sprzedawców…
Baza danych

Firmy

Netto Polska to wywodząca się z Danii sieć handlowa działająca na polskim rynku od 25 lat. Netto jest jedną z…
Baza danych
logo blue SCF News - Retailnet.pl-clear
Codzienny newsletter

dla profesjonalistów rynku centrów handlowych: najemców, deweloperów i inwestorów.

Subscribe

* indicates required