scf-news-retailnet-pl-logo-white.svg

Foot Locker wybiera Manufakturę na swój debiut w Łodzi

foot-locker

Znana amerykańska marka Foot Locker otworzyła swój pierwszy łódzki sklep. Lokal w Manufakturze jest jednym z największych salonów brandu w kraju – ma aż 444 mkw powierzchni. W ofercie nie tylko limitowane kolekcje obuwia, ale także topowe akcesoria i moda streetwear’owa.

Manufaktura nieustająco powiększa swoje portfolio. Jak zawsze, łódzki kompleks stawia na współpracę z najlepszymi i najbardziej prestiżowymi markami – stąd otwarcie Foot Locker’a, topowego światowego re-sellera obuwia i mody streetwear.

Jeden z największych salonów w kraju

3

Jak podkreślają przedstawiciele, misją Foot Lockera jest podążanie za najnowszymi trendami i sprzedaż obuwia wiodących marek – dlatego w ofercie sklepu można znaleźć unikatowe, pojedyncze modele sneakersów czy efekty współprac gwiazd z gigantami mody sportowej, takimi jak Nike, Adidas czy Converse. Sieć ma ponad 600 sklepów w Europie, a teraz umacnia swoją pozycję na polskim rynku.

Lokal w Manufakturze jest jednym z największych salonów marki w kraju. Wnętrze, utrzymane w charakterystycznej czarno-białej stylistyce, zostało podzielone na 3 strefy, zgodnie z nowymi założeniami marki: kobiecą, męską i dziecięcą. Akcesoria i meble w każdej z nich zostały dobrane z myślą o potrzebach danej grupy. W asortymencie sklepu znajduje się nie tylko obuwie, ale także ubrania i akcesoria nawiązujące do mody streetwear.

1 (1)

– Foot Locker to marka doskonale znana wszystkim fanom street style’u. Otwarcie sklepu w Manufakturze spotkało się z dużym entuzjazmem wśród naszych Gości, którzy produkty oferowane przez markę uważają za kultowe. Wierzymy, że unikalne kolekcje i wyjątkowe, niedostępne gdzie indziej na rynku modele zainteresują nowych Gości. – mówi Anna Łajszczak-Kucharska, Tenants Relationship Manager Manufaktury.

Pod skrzydłami Apsys

Zarządcą manufaktury jest Apsys, jeden z wiodących operatorów branży nieruchomości komercyjnych w Polsce i we Francji. Spółka realizuje działania w segmencie nieruchomości handlowych, projektach mixed-use, inwestycjach mieszkaniowych oraz w obszarze zarządzania powierzchniami biurowymi. Firma powstała w 1996 roku i działa jako inwestor, deweloper, agent ds. najmu, menadżer projektu oraz zarządca nieruchomości.
Tworzy innowacyjne, „szyte na miarę” projekty uwzględniające specyfikę danego miejsca, kontekst społeczny oraz środowisko naturalne. Do największych inwestycji firmy należą Manufaktura w Łodzi oraz Posnania w Poznaniu. APSYS Polska zarządza obecnie ponad 1 000 000 mkw. GLA w 25 obiektów handlowych zlokalizowanych w 16 największych miastach w kraju.

Facebook
LinkedIn
PARTNERZY
PULS RYNKU
SCF DATABASE

Projekty

manufakura-apsys
galeria handlowa
110 000 m2
Manufaktura to największe w regionie centrum handlowe, a także rozrywkowo-kulturalne. Manufaktura to atrakcja turystyczna dla przyjezdnych, miejsce spotkań dla łodzian,…
Baza danych

Najemcy

footlocker-logo
obuwie, odzież i artykuły sportowe
Lokalizacji: 12
Foot Locker to jeden z największych globalnych brandów, posiadająca na całym świecie blisko 3 tys. sklepów. W samej Europie sieć…
Baza danych

Firmy

apsys-logo
developer/inwestor
Od 24 lat, Apsys projektuje i zarządza przestrzeniami handlowymi we Francji i w Polsce. Apsys rozwija innowacyjne, „szyte na miarę”…
Baza danych
logo blue SCF News - Retailnet.pl-clear
Codzienny newsletter

dla profesjonalistów rynku centrów handlowych: najemców, deweloperów i inwestorów.

* indicates required