Strona główna Newsletter SCF 2023 Spring

Nowy JYSK w wersji 3.0 na warszawskim Targówku

Najnowszy  sklep znanej skandynawskiej marki JYSK, otwarty w formacie 3.0, ma powierzchnię 1,575 metrach kwadratowych. Na swoją lokalizację wybrał park handlowy na północnym krańcu Warszawy.

JYSK jest międzynarodową siecią handlową, wywodzącą się z Danii, i sprzedającą „wszystko dla domu”. Oferuje artykuły zaprojektowane w skandynawskim duchu, które odzwierciedlają współczesne i proste wzornictwo. W nowym sklepie zastosowano Koncept 3.0, nowoczesny format sklepu, który umożliwia klientom jeszcze łatwiejsze zakupy, oferuje mnóstwo przestrzeni inspiracyjnych i gotowych aranżacji, które można przenieść do własnego domu.

– To nowoczesne, funkcjonalne i przyjazne miejsce zakupów. Produkty w naszej ofercie zachowane są w skandynawskiej estetyce, łącząc w sobie prostotę i użyteczność.  Kładziemy duży nacisk na zadowolenie naszych klientów, dlatego w nowym sklepie zadbaliśmy o przestrzeń inspirującą do dekoracji i zmian we własnym domu. Miłośnicy aranżacji wnętrz z pewnością znajdą coś dla siebie w przystępnej cenie. Serdecznie zapraszamy na zakupy w nowym sklepie JYSK – mówi Klaudia Połom, koordynator ds. sprzedaży i marketingu JYSK Polska.

Otwarcie sklepu zostało poprzedzone kampanią radiową, mobilną, banerami internetowymi oraz reklamą zewnętrzną. W związku z otwarciem sklepu, klienci mogą otrzymać do 75% rabatu na wiele artykułów zaprezentowanych w specjalnej gazetce promocyjnej.

– Homepark Targówek konsekwentnie rozbudowuje swoją ofertę. Najnowszy salon marki JYSK prezentuje nowoczesne, przyjazne klientom rozwiązania, podobnie jak wiele innych marek na terenie naszego parku handlowego, który jest największym tego typu parkiem handlowym w całej aglomeracji warszawskiej. – komentuje Agata Brzezińska, Head of CEE w firmie Pradera.