scf-news-retailnet-pl-logo-white.svg

Po lunch z kartą Edenred do Netto

netto-wnetrze

Netto rozpoczyna współpracę z firmą Edenred Polska oferującą produkty i narzędzia w ramach portfela benefitów pracowniczych, w tym karty lunchowe. Płatności nimi już od 1 lutego są honorowane we wszystkich sklepach sieci w Polsce – aktualnie jest ich już ponad 600 i co tydzień przybywa kolejnych. Tym samym użytkownicy kart Edenred zyskują łatwy dostęp do punktów, w których mogą zrealizować przyznane im świadczenia.

Korzystanie z kart lunchowych to nic innego jak płacenie kartami wydawanymi przez banki. Różnica polega na tym, że karty Edenred stanowią formę benefitu pracowniczego, a tym samym korzystają z nich osoby, które uzyskały je w ramach pakietu świadczeń oferowanego przez swojego pracodawcę. Tych jest w Polsce coraz więcej. Z badań przeprowadzonych we wrześniu 2021 r. przez Edenred wynika, że dofinansowanie żywnościowe, w tym karty lunchowe, uznawane jest za najbardziej pożądany benefit pracowniczy. Istotna dla użytkowników kart jest sieć miejsc, w których można z nich skorzystać. Dlatego już od 1 lutego kartami lunchowymi Edenred można płacić również w sklepach Netto, które w ramach nawiązanej z Edenred współpracy, będzie honorować je we wszystkich swoich sklepach w Polsce.

– W ciągu ostatnich 12 miesięcy zwiększyliśmy liczbę naszych placówek z 400 do 600, pojawiając się w wielu nowych lokalizacjach, a tym samym umożliwiając klientom łatwiejszy dostęp do oferty Netto. Plany na najbliższe miesiące zakładają dalszy intensywny rozwój naszej sieci. To dobra wiadomość dla użytkowników kart lunchowych Edenred. Jesteśmy przekonani, że dostępność naszych sklepów, a także dobrze skrojona oferta produktowa będą dla nich atrakcyjne – komentuje Patrycja Kamińska, PR Manager Netto.

Edenred specjalizuje się w dostarczaniu usług jako FinTech pracowniczy w Polsce. Firma działa łącznie w 46 krajach i obsługuje 2,5 miliarda transakcji na świecie. Działa w myśl filozofii sustainable growth, a więc karty lunchowe Edenred są wytwarzane w 85 proc. z plastiku pochodzącego z recyklingu, a dodatkowo są także dostępne w wersji całkowicie wirtualnej.

– Cieszymy się, że od 1 lutego do grona naszych partnerów dołącza Netto. To ważne dla intensyfikacji naszych usług w Polsce. Jesteśmy przekonani, że dynamicznie rozwijająca się sieć duńskich dyskontów ze swoją bogatą ofertą świeżych i atrakcyjnych produktów pozwoli cieszyć się użytkownikom kart lunchowych Edenred wygodą oraz możliwością wyboru zdrowych posiłków – tłumaczy Paweł Kotusiewicz, Merchant and Partnership Manger Ederned Polska.

 

Facebook
LinkedIn
PARTNERZY
PULS RYNKU
SCF DATABASE

Firmy

Netto Polska to wywodząca się z Danii sieć handlowa działająca na polskim rynku od 25 lat. Netto jest jedną z…
Baza danych
logo blue SCF News - Retailnet.pl-clear
Codzienny newsletter

dla profesjonalistów rynku centrów handlowych: najemców, deweloperów i inwestorów.

Subscribe

* indicates required