EPP: Pierwszy Foot Locker w Kielcach ruszył w Galerii Echo

W należącej do EPP Galerii Echo otworzył się salon Foot Locker o powierzchni 396 mkw. To pierwsza lokalizacja tej marki w Świętokrzyskiem. Na kielczan czeka duży wybór obuwia, odzieży i akcesoriów najbardziej rozpoznawalnych marek sportowych.

Foot Locker – jedna z największych globalnych sieci oferujących obuwie i odzież sportową – wspiera młodzieżową kulturę „sneakersów” na całym świecie. Ta popularna amerykańska marka na swoją pierwszą lokalizację w Kielcach wybrała największe centrum handlowe w regionie – Galerię Echo. Foot Locker, który posiada już 3 tys. sklepów w wielu krajach świata, chce inspirować młode pokolenie i wzmacniać jego pozycję, zachęcając do wyrażania siebie poprzez przynależność do globalnej społeczności sneakersowej.

Wyselekcjonowana oferta i młodzieżowy styl

Galeria Echo_Foot Locker

Nowy salon Foot Locker w Galerii Echo oferuje buty, odzież i akcesoria dla kobiet, mężczyzn i dzieci. Asortyment obejmuje produkty światowych marek, reprezentujących miejski, młodzieżowy styl, takich jak m.in. Nike, Adidas, Jordan, Puma, Converse, Vans, New Balance, Crocs, Under Armour, Reebok czy Timberland.

– Dla wielu konsumentów obecny okres to dobry moment na uzupełnienie garderoby – wciąż trwają zimowe wyprzedaże, a w sklepach pojawiają się nowe kolekcje. Szczególnie w obliczu zbliżającego się sezonu wiosennego, na atrakcyjności zyskują buty i odzież sportowa. Prognozowany wzrost wydatków na obuwie do 2023 r. ma przekroczyć 20% rocznie. Największą dynamikę eksperci przewidują w segmencie trampek i tenisówek oraz obuwia sportowego. Rozbudowana oferta salonu Foot Locker z pewnością przypadnie do gustu tym, którzy szukają markowych produktów oraz cenią sobie miejski styl i wygodę – komentuje Jakub Ociepka, Asset Manager w EPP.

Kluczowy asset w portfelu EPP

Galeria Echo w Kielcach stanowi jedną z kluczowych nieruchomości w portfelu EPP. Inwestycja o łącznej powierzchni najmu przekraczającej 71 500 mkw. mieści ok. 250 sklepów popularnych polskich i światowych marek oraz punktów usługowych, nowoczesne kino, studio fitness i kręgielnię. Dogodne położenie w pobliżu centrum miasta, niedaleko licznych osiedli mieszkaniowych oraz kampusów uniwersyteckich, gwarantuje dostępność galerii zarówno dla klientów poruszających się pieszo, jak i transportem publicznym, rowerem czy własnym samochodem. Wizytówką obiektu jest również wielopoziomowy parking na blisko 2 000 miejsc. Zastosowano w nim system kierowania pojazdów do wolnych stanowisk oraz specjalną funkcję przypominania o miejscu zaparkowania pojazdu.

Numer 1 w Polsce

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

EPP jest największym w Polsce właścicielem centrów handlowych pod względem posiadanej powierzchni najmu brutto (GLA). Portfel firmy obejmuje 36 projektów (29 handlowych, 6 biurowych oraz jeden wielofunkcyjny w trakcie planowania) o łącznej wartości ponad 2 mld euro i powierzchni najmu wynoszącej ponad milion mkw. Nieruchomości EPP są zlokalizowane w najbardziej atrakcyjnych polskich miastach o największym popycie konsumenckim i potencjale wzrostu.

EPP dąży do zapewnienia jak najwyższych stop zwrotów dla swoich udziałowców poprzez dostarczanie konsumentom unikalnych doświadczeń zakupowych, a najemcom atrakcyjnej powierzchni i innowacyjnych rozwiązań, które pomagają rozwijać ich biznes. Spółka, która działa według formuły REIT, notowana jest na giełdach w Johannesburgu (JSE) w Republice Południowej Afryki i Luksemburgu (LuxSE Euro MTF).