Wkrótce SCF 2024 Fall
Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.
Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.
Grupa LPP chce w roku obrotowym 2022/23 zwiększyć powierzchnię handlową o 25-30 proc. – wywiadzie dla PAP zapowiedział wiceprezes LPP Przemysław Lutkiewicz. Sprzedaż online ma wzrosnąć w tym roku co najmniej 40 proc.
– Chcielibyśmy w tym roku zwiększyć powierzchnię handlową o 25-30 proc. rdr. Planujemy podobny trend jak w roku ubiegłym, czyli otwieranie w całej Europie Środkowo-Wschodniej nowych sklepów młodszych marek: Sinsay, Cropp i House głównie w retail parkach zlokalizowanych w mniejszych miejscowościach liczących około 15-20 tys. mieszkańców. Klienci w takich miejscach mniej chętnie kupują w internecie, dlatego warto być w retail parkach, czy w sklepach przy ulicy – powiedział PAP Biznes wiceprezes Przemysław Lutkiewicz.
Zapowiedział on, że wzrost powierzchni tylko w niewielkim stopniu będzie dotyczył marek Reserved i Mohito
– Zależy nam na tym, by być dostępnym masowo. Chcemy, by młodsze marki: Sinsay, Cropp, House, wchodzące do mniejszych miejscowości, utrzymały dużą atrakcyjność cenową dla klienta – powiedział Lutkiewicz.
Celem LPP na ten rok jest także zwiększenie sprzedaży na poziomie dwucyfrowym.
– Chcielibyśmy, by w tym roku sprzedaż grupy wzrosła dwucyfrowo dzięki otwarciu nowych sklepów oraz wzrostowi sprzedaży internetowej o co najmniej 40 proc. – powiedział Przemysław Lutkiewicz.
LPP zakłada, że jej CAPEX w roku 2022/23 wyniesie ok. 1,3 mld zł. Ok. 1 mld zł LPP zamierza wydać na sklepy, a ok. 300 mln zł na infrastrukturę: rozbudowę magazynów i inwestycje w biura.
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter