Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

SNIPES przez Polskę wchodzi do Europy Środkowej

SNIPES otwiera swój polski sklep internetowy i tym samym oficjalnie wchodzi na rynek Europy Środkowo-Wschodniej. Po przejęciu Distance S.A., co stało się jesienią 2021 roku, SNIPES nabył 31 sklepów polskiego detalisty. Rebranding już się rozpoczął. Obecnie trwa ich rebranding. Pierwsze sklepy w Katowicach, Opolu i Bielsku-Białej zyskały już nową aranżację. Kolejne sklepy pojawią się w najbliższych tygodniach. Firma planuje również otwarcie sklepu w obecnej aranżacji SNIPES 2.0 w Łodzi.

Z siecią ponad 600 sklepów w Europie i Stanach Zjednoczonych, SNIPES jest jednym z najważniejszych sprzedawców sneakersów i odzieży streetwear na całym świecie. Firma działająca w modelu omnichannel głęboko zakorzeniła się w kulturze hip-hopowej i podejściu zorientowanym na społeczność, które opiera się na promowaniu i celebrowaniu kultury ulicznej. SNIPES ma swoje korzenie w kulturze miejskiej i jest szczególnie zaangażowany w taniec, hip-hop i koszykówkę.

Polska jako przyczółek na cały region CEE

– Bardzo się cieszymy, że w końcu możemy wystartować w Polsce, dzięki czemu możemy zdobyć przyczółek także w Europie Wschodniej. Nasz wyjątkowy asortyment stanowi ofertę dla polskiej społeczności, która nie jest jeszcze reprezentowana w Europie Wschodniej jako wspólnota. Naszym celem jest dalszy rozwój polskiej kultury ulicznej – mówi Simon Bus, Head of Communications w SNIPES.

R E K L A M A

– Otwarcie naszego pierwszego sklepu internetowego w regionie Europy Środkowo-Wschodniej stanowi pierwszy kamień milowy w naszej strategii wejścia na rynek. Kładziemy duży nacisk na naszą cyfrową działalność, więc naszym wyraźnym celem jest znaczne przekroczenie wydajności dawnego sklepu internetowego Distance. Jesteśmy bardzo zadowoleni ze startu i obecnie planujemy terminowe wdrożenie naszej aplikacji SNIPES. Następnie przeniesiemy do Polski również nasz program lojalnościowy, SNIPES Clique, co pozwoli nam być w jeszcze bliższym kontakcie z naszą społecznością – wejście do Polski komentuje Jeanine Schneider, Sr. Head of Digital SNIPES.

Ikona streetwear i sneakersów

Otwarcie pierwszego sklepu SNIPES w 1998 roku zainspirowanego hip-hopem, streetballem, tańcem i sportami akcji położyło podwaliny pod ruch, który teraz łączy młodych ludzi na całym świecie. Zgodnie z zasadą outfitter, sklep internetowy SNIPES oraz ponad 600 sklepów SNIPES w Europie i USA oferują najnowsze modele odzieży streetwear i sneakersów, a także klasyczne, ponadczasowe stylizacje takich marek jak adidas, Jordan, Karl Kani, Nike, Reebok. Własne kolekcje SNIPES i udana współpraca z innymi markami streetwear, a także ekskluzywne modele sneakersów stanowią unikalne cechy oferty stanowiącej asortyment. Ponadto SNIPES głęboko zakorzeniony w globalnej społeczności kultury ulicznej, ściśle współpracuje z kluczowymi postaciami ze sceny i wspiera utalentowanych sportowców lub kreatywnych artystów.