Wkrótce SCF 2024 Fall
Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.
Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.
Przedwiośnie to czas na odnowę – wie o tym Napollo, polska firma która prowadzi działalność inwestycyjną od niemal piętnastu lat, słynąc m.in. z sieci popularnych parków handlowych typu convenience. Jeden z nich, zlokalizowany we Wrocławiu przy ul. Gagarina, właśnie zmienia się dla klientów.
Napollo, skupiając się na zwiększaniu ekspansji w Polsce buduje coraz więcej komercyjnych obiektów typu „convenience”, które stały się flagowymi w portfelu marki. W tym momencie w Polsce jest ich 11, ale ta liczba rośnie i będzie rosła dalej – Napollo planuje otwierać kilka obiektów rocznie i dalej kupować nowe działki lub świeżo otwarte obiekty parkowe.
W jednym z nich – N-Parku przy ulicy Gagarina 27 we Wrocławiu, właśnie przedłużone zostały umowy z największymi najemcami – m.in. z marką Rossmann i Pepco. Lokal Pepco przechodzi remont, którego efekty zaskoczą klientów i uprzyjemnią im codzienne zakupy – do tego nowa odsłona przestrzeni sklepu połączona jest także z rebrandingiem logo tej marki.
Pepco to sieć detaliczna obecna na 15 europejskich rynkach, oferująca między innymi odzież dla całej rodziny, zabawki czy produkty dla domu w niskich cenach. Przebudowa sklepu Pepco w N-Parku, jest elementem dynamicznego rozwoju firmy oraz odpowiedzią na potrzeby obecnych i przyszłych klientów. Po remoncie do ich dyspozycji będzie lokal o powierzchni niemalże 400 m2, powiększona, odnowiona i jeszcze lepiej zorganizowana część sprzedażowa z bogatszą ofertą produktów. Już teraz zapraszamy do odwiedzin „nowego” Pepco, któremu niezmiennie przyświeca maksyma „Poczuj jakość, pokochaj cenę”.
– Już za moment nasi klienci będą mogli robić zakupy w nowej, odświeżonej odsłonie lokalu popularnej marki Pepco. Ale to nie wszystko! – mówi Dorota Beltrani, Dyrektor Komercjalizacji i Zarządzania w NAPOLLO – Estetyczne zmiany przechodzi również KAKADU, sklep zoologiczny, który pokazuje nową osłonę swojego logo. Fakt, że najemcy przedłużają umowy i modernizują swoje lokale, to z naszego punktu widzenia wspólny sukces i duża satysfakcja – Dodaje Beltrani.
N-Park przy Gagarina to kameralny, wygodny dla klientów obiekt handlowy, który uzupełnia ofertę pobliskich marketów spożywczych. Duży parking zapewnia możliwość przyjęcia sporej ilości klientów, a lokalizacja w pobliżu Autostradowej Obwodnicy Wrocławia – wygodny dojazd dla wrocławian, ale też mieszkańców Smolca. N-Park na wrocławskim Muchoborze to przykład projektu typu convenience zrealizowanego na terenie dużej aglomeracji, ale z lokalną strefą oddziaływania.
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter